PŘÍPRAVA CHLAZENÍ » » » PŘÍPRAVA CHLAZENÍ
Zvolte garáž: Přehled garáží Vlasta Honza mj JIRKA SLUNÍČKO raticate Me2dd Mila_307 eli scooter20 Alorex katka Pepa S suk pepa boumry gRRuby Ozzy Beton Meloun smurf bunda Erykson Bajonetek Brťka cedro A.Ze slávista Fittipaldi HonzaBK Peter Motokrosař panelfotr Radek a Luděk HARVTO00 jiřík Duin Ivan Tomáš santer Pytlak Velda velorexmaniak Paliza Jouda 007 blesk mlox marek Zdeněk II Míra V350 patrik.pl luaks cervik Drewel Pavel K. Standa miosek Eiffel Alkoholix hujer miky Marte čert simmir Laky Máza timoteus R.P.Quicksilverov trumpeta1 Zdenda servicar UĎA Ivoš čestmír Malý Pán Rohlík Jakub skyking2 olivoj sysel Lukas12 Bob Vildys 1%velorexar kamca-k cupe kukus Petan MŮŽA BAR Lukky als petr_blazek rohlajs Starej base.jan vahinkpe Aleš hurvinka PetaCRX miluna Petr Grabat Pacička standa.vrana stita ** maark70fish Lišák Jirka Sajda Jarda, Helča, Julča a Emča Kája Shalvoster soptik Peťass elstrem daras Garden Hloh Redbull_co2 kune AsterixRR voldy Vlado 333 Johan Nick mSojer Stanous Pavel 007 Luda Palda vojta Kachna Mirek-Gabi vvojtik188 CIJOML ruzen vojta_p Dolly pavel323 Marek1mara Ondrej Evžen skodakopi.xxx Honza C. Jeep veloman Kim Bzuk jokuc Mareček vksir Prdlavka Lulu Velobet Miloš jovan.sve skolnik netopejr Tom Pavel62 matadores pepan Paja mkpetr Mirek Jarin639 vojtahermik jiříci milda kolp jarujara BAGR Břeťa charlie-manson irik petulo Dr.V. drahos Nuny budlik jerroid pepino Longrex leoo.l velo4 Standa Holý jarak Zlý výrostek hugo Velorex435 Standa 2000 Olaf. B Hošani JARDAII. Jenda smazo66 cezetovy prcek Raisidlo77 martin.tes pixar prudilavia Tačud Georg pecold fista Pawel_polska martin.grif VencaV Pospa Marek6 Ujo Pepek Svačinka Marda Mol McDonald Marian Hradítko Ondras Pepo VVild slovak velos Bojan Hoho lukynel špidla Mirda Čechalík indián milhaus2 verolex Zdenek CR Kulich kados tim19 DavGro martas saniitak michal Vilda Ondra oskar dědek Michal Krása Stanik zajda Luky Honza.Divis franta veljer Trumpeta mladší TOŠIN cenda Erban Kuba Kubikula Radek Vencl horakjans jawettar chmela852 Bedrich klobrc rex68 Jana+Mirek vgavla mihaly-david Škodil-007 M+M 4kolky bad kef.alin David IKA ada MISTR pitrisek Šíťa ize artikovo wondr hynkees Killy RKV1979 chomi najvrtson Petros martin stavospol Xenon Łukasz meda.jawa Kmínek VELOREX-DALIBOR kopako Jalli Rychlošnek viťa vaclav Muzikant špéra hasic1HaZZ thoy Baky JanVan Krtek drievko3 RADO 007 Pumi vtr Kuba87 sputnik bajlák vedoucí rumajs.pralinka vojtěch Zorik gertryda sexbomber Trambus OKOUN Dodge nautilus93 předseda jenuse Jan Malý Trottle lichoresnice PavelL ivono Zahradník čeve HoumrSims 99tky megacruiser RONON cmeldas mth bara brambourl speedy stromak Pete Mad Turbohadrak LuGr simi Cudl prdlavka simon Kovář cv-rex ja jedu Indiana jawak125 Ráša Acareta likk ZdendaZemda ondrpa postak.tr hadrak 350 vojtik144 Petrusius Fíša deta rejd Dr.House Ivanov Bolek fous radek300 Dajak netik.v Jarda.K1 motorino derick serval64 car matěj holcik Oskar58 Lukas8 Jarek Fojerman mates mlok Matísek vikjste blpetr Pedro Cortez Velopego KLASIKA jawarmaniak Oldscool Pavel V hadrak-lesnik1 Sabi-Pavel a Zdeňka RomanR neznalek subba Dejf Dan vinnetou tom120 carodej Radek MX 5 msemi Wenda radek 1978 Fanymen tugof mygale Pepe jahoda Řezňa milosp Culda Honza K Oplt Marťas Dombek Belcanto kohinoor737 JamPek s r.o. salvik avatt Lucky miki franta999 Q U A C K mates219 VelorexArt Kudroš David Filip msleza msil rommy RayBan dejfon Rix Petr Gajdoš jindrapjd Žanda pietro Tomcsanyi Pavel s červenou Karin Hojecek Emrson ogar 350 1948 Martinek roza1388 dutus ROZI cihura mary staford jcg67cz Velous Jaara XXL koki Tomas Brotas Jaryn Zeliňák jara.tuma Pája Velouš Lolek mika2287 Rebel Hellrider DUB Michi Seszo Makoš Jirirepasi riksa-muz Alois MarekK charlie janeon5 Marťasek zetkař Jenda9770 pfeifer rekonstruktér PetrS Paldast vosahlo pepazdepa Milan HADRÁK71 jawa.muzeum Sajmlík szake tomula TyerCorp Golbik tadeasnovak Zuzarix LiborHess Ervín Levap ondra150c MICHAELSW Paros arnošt Radim tomiru68 Bow Kapinus josephe Lauťas clintkr1 hadra76 eman Chaos janokarpi v.klon Ďolik MONOKUK Bogdan71 shuggiemac Kubik prašek Hans-von-Pragl koleno79 gigi Marek Schwarz velorex.dk zanek Honza T. Štefan tommyno987 ferda50 jankloub velorexbohumir Pilník1 Bajaja Jovan RTe Micka Fofo nindža Skvrna Radovan koleno.pk Lubajs Pepíno 16/350 Zepelin16/250 Vašek Z Karelos Včelí medvěd Lubajda1 Paja640 petrikmi BO!!!VELOREX Jiříkovo Velorex Venca Pavel Myška Stehno Mataroka Frantomas Otmík AdamHavlík Brousek Oťas Tomik Alda Hajčusák Nerezorex Josef Petr 70 Ado PetrP Toňas repi eis.ducati westani Bohuničák Jura 72 myrdoch romanvacak lubos1 maryn Rudo wajbrou Jelen Petr88 machl269 tříska kuna závodník deda07 Charly Zdenda P nerezorex2 Tomki Hekáč hok Květák Janek strejda panaudio Jirka kuk Neoxxxx jakub54472 imu pipis22 Svatobořičák Hroch Radek multipla Pavel.S. Antonín Prudas80 Peterson Denis1958 Kroupa Marťan78 Jirka s velorexem Root wosa Medvěd Kamil paveljura jiri.ch@email.cz Petr 435-o vitek99 Andy medvedw115 bigofraggle Jirec.marek@centrum.cz David_a_Milan KarelSedlice Hony MiPo Michal32 Michl Oskar David-T Fanda Zvolte stroj: celá garáž Mína Tunning. motor triumph
PŘÍPRAVA CHLAZENÍ stroj: Mína 24. 1. 2006 kom.: 8 přečteno: 3960 x foto: 3
SNAD SE TO TAK JDA USKUTECNIT BUDU RAD ZA VASE RADY
Řemenice:
No ja tě nechci ovlivnit, chtěl jsi znát názor a já ti ho řekl. Ja jsem tento sistém skoušel a nikdy to moc nefunguvalo, nakonec mě dáš sám za pravdu, ale každý si tím musí projít sám. A hned se nečerti, řekl jsem jen svou vlastní skušenost a prakxi a tím silonem jsem chtěl říc, žr až se motor ohřeje a silon změkne tak se lépe zaboří at tamn dáš cokoliv a to povolování spůsobý kinetická energie motoru a hřídel chlazení s vrtulema. Držím ti palce, at se ti to povede.
Spozdravem Turboš.
Posláno 25.01.2006 v 22:57
Re: Řemenice:
S tím silonem maj asi kucí pravdu,nicméně takhle sem to měl vyřešené od dědy,když tam měl Jawu 640,hliníkovou řemenici dole a byla na 6-ce šroubku,který ve vyústění byl převařen na 8-čku šroub a na něm byla teprv řemenice.Takhle to drželo odhadem 6 let,než sem převzal velouše a začal renovovat.
Posláno 10.01.2013 v 21:36
řemenice napravo:
No jak to říci jednoduše.
Za 1: řemenice je z příliš měkého materialu a tudíš při dotažení se zaboří vačka do řemenice a o teplotě ani nemluvím
Za 2: 6ka hřídelka praská i když je metalurgicky zušlechtěná(vlastní zkušenost) způsobuje to pnutí řemenu
Za 3: když koukáš na zapalování motor se točí po směru hodinovích ručiček(doprava) a řemenici nebo hřídelku našroubuješ taky do prava, tekže výsledek je, že se ti řemenice při prudší akceleraci vyšroubuje
Za 4: řemenici téměř nelze takto zajistit aby se dříve či později neutrhla
Zkrátka moc práce a výsledek nic moc. Proto raději doporučuji přelisovat čep na levé straně joko má originál klika hadráka sehnat si spojkové výko z hadráka, které je nachlup stejné a je po starostech s řemenicí. A zapalování můžeš nechat stejné a bez jakých koliv uprav. Sám jsem tento motor postavil a řadu let bez problémů užíval než jsem sehnal originál hadráckej motor.
Posláno 25.01.2006 v 19:18
Re: řemenice napravo:
HELE VY DELATE Z PROBLEMU JESTE VETSI TO PNUTI REMENU NENI VELKY A NEMUSI BYT NAPLEJ JAKO KRAVA!!A EXISTUJI PODLOSKY VETSIHO PRUMERU A KONTRA MATKY.A TEN SILON VYDRZI TAKOVOU TEPLOTU ZE BY SE TEN MOTOR DRIV ROZTAVIL!!A 250 TO MAJ TAKY TAK
Posláno 25.01.2006 v 21:40
Re: řemenice napravo:
Budeš tam mít vačku, nebo bezkontakt? Pokud chceš, můžeš se podívat na moje řešení do mé garáže, "motor 632".
Posláno 27.01.2006 v 11:05
Re: řemenice napravo
Zdar, když už mluvíte o týhle řemenici, (vím, že to sem moc nepatří), neví někdo, jak to bylo řešeno na dvěstěpadesátce? Sháním nějakou literaturu ale nic se mi konkrétně k tomu nepovedlo sehnat. Díky
Posláno 25.01.2006 v 22:52
Re: řemenice 250
U 250 je hřídel chlazení "prodloužený" šroub vačky. Vypadá to velmi podobně, jako Můžova hřídelka zde. V místě, kde má u motorky šroub M6 hlavu je rozšíření na průměr 7mm, pokračuje skrz víko ven, kde je mezi dvěma matkami M7 sevřena řemenice.
Posláno 27.01.2006 v 11:00
řemenice napravo
Ahoj, na jaký motor a zapálko budeš u řemenici dávat? Páka na tu hřídelku se mi zdá dost velká. Sám to provozuju na motoru 632 5 let, ale řemenici mám opřenou o palec vape (náhrada vačky), takže na šroub M6 není téměř žádná boční síla. Takhle by musel řemen zůstat asi hodně volný.
Posláno 25.01.2006 v 11:05
Celkem garáží: 631 Celkem strojů: 1593 Celkem fotografií: 46588
Nové komentáře
Garáž - naposledy upravované adresáře
23.3. 20.12. 17.9. 12.9. 07.8. 08.5. 25.3. 16.1. 26.7. 23.6. 23.6. 23.6. 05.5. 10.4. 11.1. 07.1. 27.12. 26.12. 27.11. 25.9.
Struktura Garáže
(14) (1)
(28)
(74)
(3)
(10)
(7)
(2)
(25)
(1)
(3)
(1)
(47)
(6)
(5)
(3) (4) (3) (1)
(9)
(4)
(1) (2) (1) (1) (20)
(26) (30)
(132)
(8)
(4)
(3)
(3)
(2)
(2)
(1)
(6)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (3) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (9)
(1) (1) (1) (1) (1)
(2) (6) (2) (1) (4) (37)
(3)
(1)
(1)
(8) (34)
(2)
(7)
(3)
(1)
(3)
(14) (5) (8)
(7)
(2)
(5)
(1) (1) (1) (1) (1) (4) (1) (2) (1) (3) (2) (3)
(7)
(1) (1) (1)
(1) (20) (5)
(21)
(1)
(1)
(1)
(15)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(13) (2)
(2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(2) (4) (2) (4)
(1)
(1) (2) (8) (1)
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (5)
(1) (1) (1) (4) (3)
(1)
(1)
(1)
(1) (2) (2)
(2) (3) (19)
(1)
(1)
(1) (19) (6)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (8) (4)
(1)
(1)
(1)
(1)
(18) (7)
(78)
(3)
(16)
(5)
(12)
(1)
(1)
(7)
(1)
(1)
(6)
(1)
(1)
(3)
(1) (9)
(1) (6) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (2) (9) (5) (3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(4) (4) (3)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (1) (4) (2)
(1)
(5)
(1)
(1) (1) (11) (3) (13)
(4)
(1)
(3) (2) (2)
(3)
(4) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (3)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1)
(1) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1) (1)
(1) (4)
(1) (1)
(1) (4) (1)
(1)
(16) (10)
(22)
(2)
(2)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3)
(1)
(2)
(2)
(3)
(3)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(4)
(1) (1) (7) (2) (1)
(1)
(4) (1) (12) (10)
(1)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1) (2) (1) (1) (5) (16)
(2)
(2)
(9)
(2) (1) (3)
(1) (2) (6)
(4)
(1) (1) (1) (2)
(1) (6) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3) (17) (1)
(1)
(2)
(4)
(5)
(8)
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(2)
(2)
(2)
(2)
(1)
(1) (1) (1)
(3) (12)
(2)
(1)
(12) (1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (7)
(2)
(5) (1)
(1)
(3)
(1) (1)
(1) (1) (2) (1) (1)
(1) (1) (1) (1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1)
(1) (3) (8)
(4)
(1)
(2) (1)
(2) (1)
(4)
(3) (1) (1) (1)
(3) (4)
(1) (4) (1) (1) (1) (2) (10) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (12)
(1) (6)
(1) (2) (1) (3) (2) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(4) (1)
(2) (15)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(7) (8)
(3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (24) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (3) (3)
(2)
(1)
(1) (3) (5)
(1) (1) (2) (8)
(1)
(11) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (17)
(1) (7) (1) (1) (3) (2)
(3)
(1)
(4) (13) (4) (1) (2) (1) (1) (1) (4) (10) (8)
(9)
(2)
(3)
(2)
(2)
(1)
(2) (1) (1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (5) (1)
(1)
(1) (2) (1) (8)
(1) (7)
(1) (1) (1) (3) (1)
(7)
(12)
(4) (2)
(21)
(1)
(1) (2) (1) (6) (1)
(1) (1)
(1) (5)
(1) (3) (8) (6)
(17)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(5) (2) (5)
(1)
(1) (4) (5)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (6) (1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(8) (7)
(2)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(11) (10)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (2)
(2) (19)
(5)
(16) (1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (9) (7)
(3)
(2) (1) (1) (2) (1)
(7) (3) (2) (7) (4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(6) (1) (2) (2)
(1) (2) (1) (1)
(1) (1) (2) (3) (6)
(1)
(1) (2) (2) (4)
(5)
(4) (16)
(2)
(11)
(3)
(8) (8)
(5)
(10)
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(4) (7)
(2)
(1)
(1)
(3) (6)
(4)
(1) (1) (1) (26) (2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (2) (2) (1)
(4) (1)
(5)
(1)
(4)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1)
(1) (1) (1)
(10) (2) (4) (5)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(5)
(1) (1) (5) (5) (3)
(1)
(1)
(2)
(10) (5) (1)
(2)
(1)
(1) (1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (2)
(1) (3) (13)
(5)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (7) (33)
(1)
(3)
(5)
(1)
(7)
(1)
(1) (2)
(2) (8)
(1)
(1) (22)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1) (1) (1)
(1) (8)
(2) (3)
(3)
(5) (3)
(3)
(2)
(3)
(3) (1) (3) (2)
(2)
(2)
(9) (1)
(1)
(1) (4) (2)
(1)
(1) (1) (1) (5)
(2) (14)
(1)
(2) (1)
(11)
(1) (2)
(5) (5)
(5)
(1)
(3)
(2)
(8) (18)
(2)
(2)
(2)
(1)
(2)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (3) (1) (2) (1)
(5) (2) (1)
(1) (1)
(1) (11) (3)
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
(2)
(2)
(2) (3)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1) (3) (1)
(4) (1)
(5) (2)
(5)
(1) (4) (1)
(3)
(1) (5)
(3) (1)
(5) (1)
(1) (2) (1) (1) (1) (2) (1) (2) (3)
(1) (1) (1)
(2) (1)
(2) (1)
(1) (3) (5)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(2) (2) (1)
(3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (1) (3)
(1) (1) (2) (1) (1) (2) (1)
(1)
(2) (2)
(2)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (7) (1)
(1)
(1) (2)
(3) (9)
(3)
(1)
(1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (1) (1) (5)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (1) (6) (2) (1) (2)
(2) (5)
(1)
(7) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(8) (1) (3) (4) (2) (2) (16) (1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (1) (2) (2) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (4) (1)
(2)
(2)
(1) (1) (2)
(3) (4)
(1)
(3) (3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (3) (1)
(4) (9)
(5)
(1)
(1)
(1) (1) (4) (2)
(3)
(2)
(2) (1) (1)
(1) (1) (3) (1) (1) (5) (1)
(1)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (4) (2)
(1)
(1)
(3)
(1) (6) (12)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(8) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (1) (2)
(1) (5) (2)
(2)
(4)
(1)
(3) (2)
(1)
(1)
(9) (1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(3) (3)
(1)
(2)
(1) (1) (1)
(1) (3)
(2) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (3) (1) (1)
(1) (1) (1) (3)
(1) (1) (1) (3)
(11) (1) (2) (5) (4)
(1)
(1)
(1)
(3) (1) (3)
(1) (1) (2) (10)
(1)
(2) (3)
(1) (1) (1) (21)
(2) (4) (1)
(2) (3)
(1)
(1) (1) (1) (4) (2) (1)
(1)
(2) (4)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (2)
(1) (3) (1)
(1)
(1) (1) (5) (2) (1) (5) (2)
(1)
(1)
(4) (9) (1)
(11)
(1)
(1)
(2)
(2)
(1)
(4) (8)
(7)
(1)
(1)
(4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(2)
(1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (1)
(1) (1) (3) (4)
(1)
(1)
(1) (1) (5) (6)
(3)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (2)
(1) (1)
(1) (1)