Motor 350 typ 360 Panelka
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (9)
-
Motor 350 typ 360 Panelka
20.09.2012 v 17:17
chorche napsal:
Ahoj, mám dotaz. Vyčetl jsem, že se tento motor (lehce modifikovaný)
v posledních letech výroby dával do Velorexu. Je to pravda? Všude
vidím jen typ 572. Děkuju
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
20.09.2012 v 17:40
Beton napsal:
velorex s motorem co je osazen mechanicky ovládanou spojkou má opravdu
dva typy bloků.
Jeden typ vychází z kejvačkového bloku typ 354 (poznávací znak
dva šrouby drží středovej labyrint co je mezi bloky na klice)
Druhý typ je koncepce bloku 360
Oba typy mají ovšem kontaktnici neutrálu jako typ
360.(poznávací znak jeden šroub drží středovej středovej sloupek mezi
válci labyrint je zajištěn proti pootočení v bloku jen kolíčkem)
ono je tech rozdílů samo sebou krapet víc ale tohle je na první pohled
poznat.
u hydraulik se zas vrátili ke dvoum šroubům držící středovej
labyrint.
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
20.09.2012 v 18:05
chorche napsal:
Děkuji za odpoved. Já tam právě mám motor, jenž má na sobě výrobní
číslo začínající 360 a sundaný pravý dekl kvuli řemenici na
otáčení vrtulemi. Namám tam křížový přepínač a pravděpodobně ani
starter. Nemám s tím problém, ale patří to tam?
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
20.09.2012 v 20:08
Beton napsal:
motor panelka typ 360 ani kejvačka typ 354 tam nepatřej ale byly
souběžně vyráběné s motory určenými pro velorex. Tudíž se
konstrukčně shodují. jen s tím rozdílem že velorex má
dynamostartér.
Ovšem nic s tím nepokazíš když tam necháš ten co tam máš jen
ti to nebude couvat.
odpadá ti problém s dynamostartérem a krizovým přepínačem.
obojí se blbě shání
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
21.09.2012 v 13:39
Honza napsal:
Také používám motor 360. Pohon chlazení jsem udělal, jako to má
velorex mít, tedy levý čep klikovky dlouhý, v levém deklu díra
s guferem na řemenici. Namísto zapalování 6V/45W mám Vape SZ13, dává
12V a 140W. Startování jen ručně. Spolehlivostí je to zcela jinde, než
dynamostartér s kladívky. Ale nic pro toho, kdo lpí na původním
provedení.
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
21.09.2012 v 17:45
Beton napsal:
toto co popsal Honza je nejlevněší, nejlepší a nejspolihlivější
kombinace pro toho kdo chce jezdit a jízdu si užívat
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
12.09.2013 v 13:28
Jirkar napsal:
Ahoj Honzo,
můžes prosím tě detailně popsat jak jsi vyřešil páky řazení a
startování u panelkového motoru typu 360 ? Případně dát sem nějaké
foto.
Běžná panelka má jen jednu páku, proto přepokládám, že to máš
předělané na dvoupáku jako u mechanik, nebo snad systém používaný
u 250 motorů ?
Děkuji za odpověď předem.
Jirka
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
12.09.2013 v 14:57
Honza napsal:
Ahoj Jirko, mám to tak, že vlevo (u víka spojky) je vyvedené
startování. Řazení je napravo – na „vačku“ ovládání
spojkového poloautomatu jsem navařil páčku směrem pod motor a k ní
táhlo od řadičky. Přišlo mi to jednodušší, než shánět a montovat
péráckou dvoupáku.
H.
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
13.09.2013 v 11:37
Jirkar napsal:
Moc děkuji za odpověď a inspiraci na zimu. Už vím co budu dělat :-)
Přidat odpověď
-
Re:Motor 350 typ 360 Panelka
13.09.2013 v 18:00
Honza napsal:
Ještě doplním, že líp se to dělá s palcem (vačkou) a spojkovým
štítem ze 634ky jawy.
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: startér se točí jen jedním směrem
Následující dotaz: Karbec
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk