Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Motor 350 typ 360 Panelka

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (9)

  • Motor 350 typ 360 Panelka

    20.09.2012 v 17:17

    chorche napsal:

    Ahoj, mám dotaz. Vyčetl jsem, že se tento motor (lehce modifikovaný) v posledních letech výroby dával do Velorexu. Je to pravda? Všude vidím jen typ 572. Děkuju

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    20.09.2012 v 17:40

    Beton napsal:

    velorex s motorem co je osazen mechanicky ovládanou spojkou má opravdu dva typy bloků.

    Jeden typ vychází z kejvačkového bloku typ 354 (poznávací znak dva šrouby drží středovej labyrint co je mezi bloky na klice)
    Druhý typ je koncepce bloku 360
     Oba typy mají ovšem kontaktnici neutrálu jako typ 360.(poznávací znak jeden šroub drží středovej středovej sloupek mezi válci labyrint je zajištěn proti pootočení v bloku jen kolíčkem)

    ono je tech rozdílů samo sebou krapet víc ale tohle je na první pohled poznat.

    u hydraulik se zas vrátili ke dvoum šroubům držící středovej labyrint.

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    20.09.2012 v 18:05

    chorche napsal:

    Děkuji za odpoved. Já tam právě mám motor, jenž má na sobě výrobní číslo začínající 360 a sundaný pravý dekl kvuli řemenici na otáčení vrtulemi. Namám tam křížový přepínač a pravděpodobně ani starter. Nemám s tím problém, ale patří to tam?

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    20.09.2012 v 20:08

    Beton napsal:

    motor panelka typ 360 ani kejvačka typ 354 tam nepatřej ale byly souběžně vyráběné s motory určenými pro velorex. Tudíž se konstrukčně shodují. jen s tím rozdílem že velorex má dynamostartér.
    Ovšem nic s tím nepokazíš když tam necháš ten co tam máš jen ti to nebude couvat.

    odpadá ti problém s dynamostartérem a krizovým přepínačem. obojí se blbě shání

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    21.09.2012 v 13:39

    Honza napsal:

    Také používám motor 360. Pohon chlazení jsem udělal, jako to má velorex mít, tedy levý čep klikovky dlouhý, v levém deklu díra s guferem na řemenici. Namísto zapalování 6V/45W mám Vape SZ13, dává 12V a 140W. Startování jen ručně. Spolehlivostí je to zcela jinde, než dynamostartér s kladívky. Ale nic pro toho, kdo lpí na původním provedení.

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    21.09.2012 v 17:45

    Beton napsal:

    toto co popsal Honza je nejlevněší, nejlepší a nejspolihlivější kombinace pro toho kdo chce jezdit a jízdu si užívat

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    12.09.2013 v 13:28

    Jirkar napsal:

    Ahoj Honzo,

    můžes prosím tě detailně popsat jak jsi vyřešil páky řazení a startování u panelkového motoru typu 360 ? Případně dát sem nějaké foto.

    Běžná panelka má jen jednu páku, proto přepokládám, že to máš předělané na dvoupáku jako u mechanik, nebo snad systém používaný u 250 motorů ?

    Děkuji za odpověď předem.
    Jirka

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    12.09.2013 v 14:57

    Honza napsal:

    Ahoj Jirko, mám to tak, že vlevo (u víka spojky) je vyvedené startování. Řazení je napravo – na „vačku“ ovládání spojkového poloautomatu jsem navařil páčku směrem pod motor a k ní táhlo od řadičky. Přišlo mi to jednodušší, než shánět a montovat péráckou dvoupáku.
    H.

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    13.09.2013 v 11:37

    Jirkar napsal:

    Moc děkuji za odpověď a inspiraci na zimu. Už vím co budu dělat :-)

    Přidat odpověď

  • Re:Motor 350 typ 360 Panelka

    13.09.2013 v 18:00

    Honza napsal:

    Ještě doplním, že líp se to dělá s palcem (vačkou) a spojkovým štítem ze 634ky jawy.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: startér se točí jen jedním směrem
Následující dotaz: Karbec

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk