Cesta: » » » Výfuk - turbulence
Výfuk - turbulence
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (8)
-
Výfuk - turbulence
09.10.2013 v 23:04
PavelL napsal:
Aniž bych napadal základní postulát jawařů, že „výfuk
voní“, s címž se plně ztotožňiji, dovoluji si založit téma
„JAK MOC VÁM SMRDÍ VÝFUK V KABINĚ?“!
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
10.10.2013 v 07:51
Beton napsal:
Mě skoro vůbec když jedu.Pravdou je že člověk pokaždé trochu
načuchne chtěj nechtěj. základ je dobře utěsněnej přechod mezi kolenem a
výfukem. zde většinou jde největší smrad nepočítám uvolněn koleno od
válce.
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
12.10.2013 v 21:44
Lišák napsal:
Jaký je lepší použít tlumič na utěsnění přechodu koleno –
doutník. S převlečenou maticí, nebo narážecí s O-kroužkem?
Mám s převlečenou maticí a podařilo se mi do ní nacpat azbestovou
šňůru a utáhnout tak, že z toho nešel žádný smrad. Časem se
vytrhl závit v matici i na tlumiči a teď z toho jde smrad,
olej a vše kolem je zasviněný.
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
13.10.2013 v 20:12
koleno79 napsal:
mě to smrdí fest, jde i vidět, jak se mi to vrací spodem do kabiny.
Azbest šňůrka úplně k ničemu, jediné co mi pomohlo je červenej
silikon, to mi tady kluci poradili a ještě výfuk posunu víc ven, myslím,
že by se to mohlo hodně zlepšit. No a co říkají všichni dokola
kontrolovat a dotahovat kolena, nebo jsou tady návody jak zajistit…
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
13.10.2013 v 23:18
Beton napsal:
smrad co jde z konce vyfuku je minimální
s tim utesněním neuděláš pořadně nic. motor je
v silentblocich tak že nějakej O kroužek se ti hned vydře jelikož
se motor porád pohybuje uplne jinak jak vyfuk. Asbestová šnurka je taky na
prd . Pridělání na fest koleno -vyfuk zas hrozi nejake utrzení kolena
nejlepe u válcu.
elegantí řešení je vlnovec.takové řešení ma popsané Honza
v garazi
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
14.10.2013 v 17:11
PavelL napsal:
Díky, hoši, za zkušenosti. Těžko říct, kudy to do kabiny fouká mě,
fakt je, že to žádný velký smrad není. Každopádně ale teď vyřeším
nějaké pružnější uložení výfuků, už mi postupně praskla
u válce obě kolena, právě asi díky tvrdému spojení
válec-koleno-tlumič. Podělím se pak o poznatky z provedení a
zkušenosti.
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
14.10.2013 v 18:35
Lišák napsal:
Děkuji za radu. Zase jsem o něco chytřejší:-) Jelikož mám
v jednom tlumiči utrženou přepážku a celkem jsou dost hlučný,
koupím na příští sezonu nové doutníky na gumičku + vlnovec a mělo by to
být snad O.K.
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
14.10.2013 v 20:47
Brťka napsal:
čau pánové, jestli mohu taky pár osobních zkušeností, tak
s tímto mám bohaté a letité zkušenosti. Ve Velorexu se tomu člověk
neubrání minimálně tehdy, když jede v koloně a třeba za takový
týden dovolené není nic, co by nebylo na posádce bez pachu dvojtaktu :). Ale
když to je tak i tehdy, pokud se kocháte krajinou sami, tak už to není
tak nějak vhod. Já to znám, léta s tím bojuji a moje poznatky jsou
také jako popsal vlastně Beton. Shrnul bych to ze svého pohledu do souhrnu
všeho, od těsnění u motoru, kvalitu gum v chytech motoru a chytech
doutníků, přes gumy v převlečných maticích u doutníku. Já
jsem měl problém ještě jeden, kdy stará kolena byla jako řešeto, tu a tam
nějaká malá dírka a bandáž v ohybu. Trvalo to tak dlouho, dokud mi
koleno neruplo za válcem a osadil jsem tam jiné starší. Když budete mít
špatné silentbloky v držáku motoru a výfuků, tak ani kroužky
v doutnících nevydrží a to je snad 50% úspěchu a navíc by pak
neměly praskat a ni ty kolena či přímo příruby na válcích. Vlnovec
prozatím neřeším, protože výměna kolena mi zatím pročistila vzduch a
moc jsem od té doby nenajel, abych se zase rozhodl pokračovat v tom dál.
Přidat odpověď
-
Re:Výfuk - turbulence
15.10.2013 v 09:39
Honza napsal:
Moje poznatky s utěsněním výfuků bych shrnul takto: Těsnění
válec – koleno: Existují 2 typy těsnění, jednak hliníkový
„o-kroužek“ kruhového průřezu, ten toho moc neutěsní a rychle
se vypálí. Druhý typ je plochého průřezu, na vnějším kraji z něj
vyčnívá azbest. Kupoval jsem ho pokaždé u Kostíků, jinde jsem na
něj nenarazil. Ten stačí po ohřátí důkladně utáhnout a je pokoj.
Těsnění koleno – doutník: Do narážecích doutníků jde dát
o-kroužek 5×40, tedy o 1mm tlustší. Na koleni je potřeba mít
sraženou hranu, jako náběh. Šroubovací doutníky se dají utěsnit
o-kroužkem 2×40, případně 2×35 silikonovým. Akorát je třeba
prvně nasadit na koleno převlečnou matku, pak o kroužek, a ten nacpat
pod závit matky. Pak spojit s doutníkem. Mám to takhle několik let bez
jakéhokoli úniku. Smrad mi jde do kabiny vířením vzduchu při určitých
režimech jízdy.
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: chlazení 350 Následující dotaz: startér se točí jen jedním směrem
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk
|
|