Cesta: » » » řazení velorex 16/350
řazení velorex 16/350
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (6)
-
řazení velorex 16/350
29.10.2013 v 09:31
Pepíno 16/350 napsal:
Dobrý den mám motor Jawa 350 ve velorexu z roku 66. Motor jsem
přivezl z generálky, kde byly dělány ložiska na klice, gufera a
vypadával 3. rychl. stupeň. Bylo generálkováno vše krom vršku (válec,
písty kroužky- zůstaly). V motoru byly vyměněny lamely za ferodo, koš
zůstal starý, včetně pružin a misek. Při prvním zkušební jízdě šly
velmi těžce řadit všechny rychlostní stupně a při zařazení a
vyšlápnutí spojky vozítko stále popojíždělo (seřídit na automatu a
lanku již nešlo). Opravář co mi to generálkoval mi řekl, že si to
,,sedne,,,a koš se ochodí, ale nešlo s tím vůbec jezdit. Rozebral jsem
spojku a jemně pilníkem zapiloval dosedací plošky spojkového koše, kde
již bylo znát otlačení. Po složení se vše zlepšilo, ale stále to není
ono. Mezi 1 a 2 se stále špatně řadí. mezi 2,3,4 chodí
super. Při zastavení se nedá vyřadit a vžy musím chcípnout motor abych
dal neutrál. Chtěl jsem se zeptat, zda to může být v převodovce ?
Nebo zda rozebrat a zkusit ještě zabrousit koš. Nebo zda dát nový koš ?
děkuji za odpověď Pepa
Přidat odpověď
-
Re:řazení velorex 16/350
29.10.2013 v 18:18
Beton napsal:
ten kdo to slozil motor tak mu to momlat o hlavu jelikoz ti unasi hlavni
hridel vystupni kolo je to fest na tesno
stava se to kdyz nekdo neda papirove tesneni urciteho rozmeru mezi bloky
nesestavi si prevodovku bez toho ab nemel nandanou kliku a neprubne si jak se
tam radi a pod
muze si to nekdy sednou ale vetsinou se ti uplne zfialovy hlavni hridel
v miste kontaktu s vystupnim koleckem
Přidat odpověď
-
Re:řazení velorex 16/350
30.10.2013 v 07:24
HonzaBK napsal:
Nebo se zadře v tom pouzdře a udělá ti víc neplechy
v převodovce!
Přidat odpověď
-
Re:řazení velorex 16/350
30.10.2013 v 08:49
Pepíno 16/350 napsal:
dá se to nějak vyzkoušet, že je to v převodovce ? Jde mi o to,
že když to bude jen spojka motor nechám ve vozítku a udělám to doma, ale
když to bude v převodovce musím to celý vyndat a nechat někomu, kdo
tomu opravdu rozumí. Ten co mi to skládal dělá motory do Jawy přes
40 let a živí se tím. On mi říkal, že mi stále unaší jedna lamela,
která se kříží v koši a zůstává viset. Tím, že jsem opiloval
koš tak se to rozchodilo a na 2,3,4 začlo řadit na 1,2, to prý stále
visí a je to tam víc znát, že prý kolečka na 1 a 2 jsou
háklivější na vyrovnání soukolí a následnému řazení. Tak teď opravdu
nevim.
Přidat odpověď
-
Re:řazení velorex 16/350
30.10.2013 v 09:58
Beton napsal:
co udelej prvni vyndej lamely a mezilamely sundej retez co vede k zadnimu
kolu dej neutral a otacej vnitrnim kosem mel by se tocit lehounce a nemel by
unaset venkovni kos. ani by se nemelo tocit vystupni kolecko. tim zjistis ze
nemas problem mezi hlavni hrideli a vystupem.
dalsi to uz je slozitejsi sundas kos a startovaci segment a budes postupne
radit 1N23n4 vzdy prstama musis zjistit jestli jsou kolecka na volno a nedrzi je
vidlicka primackle na jinem kolecku
v kazdem Nn zjistujes jestli ti nedrka kolecko o kolecko. na
hadrakoj se to hur dela ale jde to zjisit
PS: napovidat ti muze ten tvuj skladatel cokoliv zalezi jen na tom jestli
mu to „žereš“
jeste se ti muze stat že je to ocelove pouzrdo co je mezi spojkovym kosem
venkovnim a hlavnbi hrideli nizzsi,nebo vnitrni koz je v miste co se opira
o to ocelove pouzrdo tak vyzvejkane tak ze pri dotazeni vnitrniho koše se opira
o sojkovej.Pak to je jak jeden celek venkovni a vnitrni kos.
Přidat odpověď
-
Re:řazení velorex 16/350
30.10.2013 v 19:13
Lišák napsal:
Jj, těchto ,,samozvaných odborníků´´ je mnoho. Nejlepší řešení je
se to naučit a dělat si vše sám. Po určitých zkušenostech ( taky
s převodovkou – vyskakování trojky ), nikomu nic nesvěřím a
udělám si sám i za cenu, že nebudu jezdit. Jinak příručka
Seřizování a opravy motocyklů JAWA 250 a 350 je velice dobrým
návodem na tyto motory.
Přidat odpověď
-
Předchozí dotaz: Výfuk-bubínek Následující dotaz: chlazení 350
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk
|
|