Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

motor do 250

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (18)

  • motor do 250

    08.02.2014 v 21:35

    Zepelin16/250 napsal:

    Zdravím všechny!
    Chtěl sem se zeptat,jaký motor je nejvhodnější na vyrobení repliky do 16/250 a jaké s tím máte zkušenosti… díky za reakce :)

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    08.02.2014 v 21:54

    Peťass napsal:

    Ahoj,
    motor do 250 velorexe je totožný s klasickým motorem jawa 353, jen na víku přes zapalování je namontováno rameno s chlezením a na válci jsou vyvrtané díry aby měl vzduch od vrtulet lepší proudění okolo válce. Já přepážky vyříznul flexou a nikdy jsem neměl problém. Jinak je to klasický motor co se dával do JAW.

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    08.02.2014 v 22:14, příloh: 2

    Beton napsal:

    Jak piše Petass jawa 353 z motorky uplne stací dodela se k ni jen par udělátek viz priloha a muzeš směle jezdit.

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    08.02.2014 v 22:16, příloh: 2

    Beton napsal:

    ještě chlazeni samotné viz příloha
    každopádě motorkové motory bejvají v lepším stavu nežli origo z velorexu

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    09.02.2014 v 07:42

    Zepelin16/250 napsal:

    Ahoj. Spíš by mě zajímalo jestli je lepší motor pérák,559 nebo 353?

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    09.02.2014 v 08:09

    Peťass napsal:

    Ahoj,
    řeknu Ti to takto, 250 je jako taková v hadráku slabá a pérácký motor je výkonově slabší než 353 a tudíš bych se snažil dát ten silnější.
    Pak bych být tebou přemýšlel o VAPE zapalování hlavně proto, že dává 120W výkon. Bez něj se při dnešním denním svícením vpodstatě nedá jezdit, pokud nedáš jiný zdroj el. energie.
    Jinak já byl s 250 docela spokojený, jediná vada je ve vybracích tvořených jednoválcem, čekej, že se co chvíli něco povolí či ulomí :-)

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250

    09.02.2014 v 09:10

    Rix napsal:

    353 kejvačka a 12V vape je dobrá kombinace. Jediné co se nám za 11500 km povolilo tak byl výfuk a šrouby co drží motor ;)

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    09.02.2014 v 21:49

    PavelL napsal:

    Mam tam 559, co uz ma neco za sebou, a je bozska. Zvuk, tah, minimum soucasti, dostupnost… K tomu VAPE a neni co resit… :-)

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    10.02.2014 v 18:07

    Zepelin16/250 napsal:

    Díky moc za rady:)… už sem se pustil do generálky 559. Ještě by mě zajímalo kde se nejlépe(nejlevněji) sežene 12V VAPE a o kolik se dělá volnější výbrus-nebo stačí říct že je to na hadráka a už budou vědět ? :)

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    11.02.2014 v 07:24

    HonzaBK napsal:

    Zdravím, jen taková otázečka. Potřeboval bych vědět čím se liší motor 559 od motoru 590? Jen je jiný karbec nebo i další věci??
    Díky

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    11.02.2014 v 16:28

    Beton napsal:

    mam oba motory na go v garazi tak se podivam na rozdil mezi bloky. jeda vec co vim jiste je ze jeden mel svicku nasikmo v hlave a druhej rovne proti pistu
    nekde jsem tu i zverejnoval rozdil mezi blokem co ma jedno lozisko u spojky na klice a blokem co ma dve loziska aniz by se muselo sundavat viko spojky

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    11.02.2014 v 16:29

    Beton napsal:

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    11.02.2014 v 16:48

    Honza napsal:

    Motory 590 a 559 i 592 jsou stejné. Jediné, čím se panelkové motory mohou lišit, jsou počet ložisek na klice a Betonem zmíněná svíčka šikmo/kolmo. Volnější výbrus je potřeba zmínit tomu, kdo ho bude dělat, ten už by měl vědět o co jde. U 250 bych ale volnější výbrus ani nedával, má to smysl u 2-válce. Vape jsem kupoval většinou přímo v podnikové prodejně.

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    12.02.2014 v 09:51

    Skiline napsal:

    Ještě tady někdo zapoměl zmínit, že na motoru 559, 592 se dá hlava otočit o 90 stupňů. Mnohem lepší chlazení než u 353 kde tohle nejde. Oba zmíněné motory mají lepší výkon než pérák nebo kývačka. Pokud budeš mít zájem, tak napiš. Můžu mít Vape o 500Kč levněji než z Kroměříže. Nové se zárukou.

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    12.02.2014 v 12:10

    Beton napsal:

    mohu potvrdit motor 559, 590, 592 jsou bloky uplne stejne. prevodovka spojka klika stejne . rozdil je jen v sekundarnim kolecku (poctem zubu) jine oznaceni karburatoru, a jinej typ hlavy, 559 mohla mit jedno s guferem nebo dve loziska s labyrintem na strane spojky viz odkaz http://www.ve­lorexy.cz/…ed­no-lozisko

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    12.02.2014 v 16:08

    HonzaBK napsal:

    a ještě jeden dotaz je rozdíl v převodovce 353 (354) a 559 (590). Mám doma plno koleček a hřídelek a potřebuju poskládat převodovku do 590ky. díky

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    12.02.2014 v 16:20

    Beton napsal:

    rozdil tam je ve vystupnim kolecku ale nic zasadniho aby jsi to nemohl kombinovat

    Přidat odpověď

  • motor do 250 - panelka hlava

    13.02.2014 v 07:41, příloh: 2

    Beton napsal:

    přišel mi dotaz co si mají představit pod svíčkou šikmo a rovně přidávám vysvětlující foto

    Přidat odpověď

  • Re:motor do 250 - panelka

    13.02.2014 v 13:39

    Honza napsal:

    HonzaBK – u té převodovky akorát pozor na to, když ji skládáš z různých koleček, často pak hučí, protože ozubení není do sebe zaběhlé, ale to asi znáš…

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Rozvin chlazení 350
Následující dotaz: velorex 250 dynamo trabant 6V

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk