Cesta: » » » Karburator - neda sa nastavit
Karburator - neda sa nastavit
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (11)
-
Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 16:14
Velorex435 napsal:
Ahoj, potrebujem radu. Doteraz som mal na velorexe karburator bez sytica
s hlavnou tryskou 98 a volnobeznou 60. Vsetko fungovalo dobre, akurat
bol na viecku hlavnej trysky strhnuty zavit a tak som kupil novy karburator,
tento krat so syticom.
Tento sa sprava nejako zvlastne. Trysky som pouzil zo stareho karburatora.
Motor naskocil na brnk, bol ale prechlastany, stvortaktoval a vobec nereagoval
na sroub vzduchu, ani na volnobezny. Sviecky su cierne. Skusil som dat
volnobeznu trysku 50, tarokovanie sa upravilo, nadalej bol ale prechlastany a
nereagoval na nastavovanie zmesy. Este som skusobne vyskusal hlavnu trysku 78.
Okrem toho, ze nezvladal kopce, sa ale nic nezmenilo.
V com moze byt problem? Dakujem
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 19:46
Brťka napsal:
čau, a nemáš náhodou příliš zvedlé to šoupátko v sytiči? sám
mám celkem problém v tom, že jelikož startuju pákou, tak abych tu
základní polohu měl tak že to šoupátko je dole, tak pak musím za sytič
rvát co to jde, aby si motor na páku ten benzín vůbec nasál. Budu se muset
taky nechat vzdělat. Ale když sem to měl hodně našponovaný, tak se to
uchlastávalo a nešlo do toček jako má.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 19:58
Beton napsal:
s jenom pouzitim sytice motor alespon ten muj spatne chyta respektive
dlouho mu trva nez chytne. tak ze volim variantu rucniho preplaveni a sytic
nepouzivam.
jak pise brtka pokud jsi nemel problem s karbuatorem bez sytice tak
muze bejt chyba ze ti netesni to syticove soupatko.
ovsem jak je patrné z tohoto clanku co jsem pred lety napsal http://www.velorexy.cz/…rislusenstvi
sytic ztraci svou funkci pri urcite poloze hlavniho soupete proste tam neni
dostatecnej podtlak.
Dalsi vec jestli mas dobre hladinu benzinu v karburatoru . A v
neposledni rade nemusi ten karbec bejt vhodnej pro danej motor.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 21:46
Velorex435 napsal:
Podla toho clansku som sa cely den snazil to nastavit. Ale ten motor proste
vobec nereaguje na zmenu nastavenia. Je uplne jedno, ci je sroub na vzduch uplne
uzatvoreny alebo uplne otvoreny, stale je prilis bohata zmes. Sytic som
kontroloval a bol zatvoreny.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 22:01
Brťka napsal:
no pokud je šroub bohatosti směsi povolen na otáčku či otáčku a půl,
mělo by být vše OK, a co plováková komora,plovák neporušen, zaseklý
apod….., co nastavení zdvihu jehly? někde to musí být… jaké je
číslo karbecu?
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
21.04.2014 v 22:06
Brťka napsal:
a ještě jedna věc mne napadla, filtr, pokud by byl přehnaně ucpaný, tak
by podle mne taky přispíval k bohatosti směsi atd..
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
27.04.2014 v 15:20
Pepo napsal:
ahoj, jeste jeden poznatek. Mel jsem onehda problem v tom, ze jsem menil
karburator na motorce a mimo jine take filtr sani… zadna specialita proste
to co na Jawu ma jit…. Po vymene se mi motorka dusila a byla prochlastana
a to skoro furt. Dostal jsem se k nejake stare knizce tam autor pravil, ze
i samotna vlozka filtru sani nebo konstrukce filtracni komory muze nadelat
problemy s tim ze se neda karbec seridit. Jak jsem sesadil filtr
z karburatoru a dal jsem tam stary dratkovy filtr problem se odstranil.
Zkus vyladit ten karbec bez filtru mozna to bude pro tebe voditko
k odstraneni problemu.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
29.04.2014 v 00:39
Milan-Jihlava napsal:
Dovolím si přidat svojí trochu do mlýna.
Karburátor je nový replikový nebo původní ? Pozor na replikové
karburátory – některé jsou neseříditelné.
Dále pozor na velikosti difuzoru a obsah motoru ! 250 zkousne víc
než 350 která je celkem choulostivá… Co sání ? sítko versus
filtrbox, taky jsou různě dlouhý jehly, vůle mezi šachtou a šoupětem (
vylágrovanost ) atd.. Je dobrý mít více kousků k odzkoušení..
Potom taky dost záleží na těsnosti motoru ( mezi bloky, gufero
u zapalka ) taky předstih.. Seřídit pořádně motor aby chytal
teplej/studenej a jel tak jak má a svíčky byly cihlový není leckdy tak
jednoduchý, ale při troše štěstí se toho dá dosáhnout. Taky pozor na
zdánlivě dobrej karbec na kterej to prostě nepude a nepude…
Jinak na svým 350 motoru mám karbec klasika se sytičem difusor 24,
hlavní tryska 90, volnoběžná 50, jehlu mám na prvním zářezu odshora,
filtrbox plast s drátěnkou uvnitř ( z čezety ), mám tam
přeplavovací kolík kterej používám zároveň se sytičem, dám sytič,
přeplavím a studený chytne hned, teplý taky, jen musím pořádně vychytat
startovací rituál – u motorky je to jednodušší kvůli lepšímu
přístupu.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
30.04.2014 v 08:51
Velorex435 napsal:
Kde je ten karburator vyrobeny by som aj ja rad vedel. Je kupeny ako novy.
Predajca mi tvrdil, ze je to ceska vyroba, ale ci to tak je??? Kazdopadne je na
nom pisane jikov a made in czechoslovakia. Plavak ma kovovy. Kedze cinske stoja
polovicu a maju vraj plastove plavaky, tak snad to nebude smejd. Replika je
urcite volnobezna tryska, kedze ma iny, strasne jemny zavit a zle drzi. Stara
tryska sa da namontovat normalne.
Objednal som este ine hlavne trysky a uvidim, co bude, ked ich nahodim
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
01.05.2014 v 16:10
Milan-Jihlava napsal:
Obávám se že žádné ,,české,, nové karburátory nejsou, buď Turek
nebo se dělaly tuším Indický, fotka by pomohla.
Přidat odpověď
-
Re:Karburator - neda sa nastavit
07.05.2014 v 10:19
Beton napsal:
Někdy se narazi na repliku co funguje dobre od prvniho
nasazeni.Každopádně hledat karburátor typ 2926SD14b určený pro 350
hadráka na burzach je jako hledat jehlu v kupce sena. Ja hledal jiny typ
karburátoru leta. Nakonec našel a jsem s ním spokojen http://www.velorexy.cz/…k/karburator
Přidat odpověď
-
Předchozí dotaz: timing?? Následující dotaz: Velorexy 350/16 - před rokem 1960.........
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk
|
|