Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (13)

  • Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    28.05.2014 v 21:18

    Lightsaber napsal:

    Zdravím pánové chtěl bych se zeptat je-li třeba po výměnu ložiska výstupní hřídele u hydrauliky půlit motor nebo to jde po vyndání gufera? Díky.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    28.05.2014 v 22:08

    Beton napsal:

    pulit motor.


    jeste otazka proc ho chces menit?

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 05:00

    Beton napsal:

    vždy když je nejaká taková otazka se mi vybaví tento vtip:
    Jeden gynekolog se rozhodl pověsit řemeslo na hřebíček a najít si místo
    automechanika.
    Pečlivě se připravil a absolvoval testy patřičného cechu.
    Získal hodnocení fantastických 105 bodů ze 100 možných. Když jeho budoucí
    zaměstnavatel volal na unii a chtěl vysvětlit ten divný výsledek, zavolali k
     telefonu zkoušejícího a ten vysvětluje: „No, je to opravdu dobrý
    automechanik. Nechal jsem ho vyměnit olej, dát nové filtry a vyčistit
    svíčky. Všechno zvládnul perfektně, a těch pět bodů navíc, na které se
    určitě chcete zeptat, je za to, že to všechno dělal skrz výfuk.“

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 07:27

    HonzaBK napsal:

    No když tak uvažuju, tak by to možná při troše štěstí a umu asi šlo, ale nikdy jsem to nezkoušel. Vzhledem k tomu že mě jednou povylezlo ven a vytlačilo gufero. Akorát nevím jak bych to starý dostal ven, asi by se ně něj muselo něco navařit a nějak vytáhnout. Ale já bych to asi taky půlil.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 09:36

    Lightsaber napsal:

    Vazeny mistre Betone slusne jsem se zeptal jestli to jde tj. jestli ma kolo za loziskem mensi prumer pres zuby nez velky prumer loziska (u pionyra ani kejvacky to nejde ale vsude tu pisete ze hydraulika ma jinou prevodovku a tudis nevim jak je to s prumerem kola a nechce se mi pulit motor pokud to neni nutne) nic jineho pokud vim tomu nebrani segrovka jde vyndat zvenku, chce to tedy jen pripravek. Lozisko chci menit proto, ze ma vuli ne jen tak abych se nenudil. Dekuji.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 17:38

    Beton napsal:

    neber to nikterak zle ten vtip. ale kolikrát se na blbou otazku hledá těžko dobrá odpověď.

    Každopádně v chytrých knihách píšou že ložiska se vkládají zevnitř do ohřátého bloku.

    Ptal jsem se z jakého duvodu chces měnit to lozisko.
    pokud se ti rozsypalo nebo se ti zá volné.tak mi můžeš věřit nebude to pouze o lozisku.
    Bude

    1. vymackane ulozeni v karteru
    2. pouzdro ve vystupní hridely pro hlavní hrídel bude volné.
    3. mužeš mít už chycenou vidličku jak to tam chodilo křivě
    4. muže bejt nějak požkozené soukolí
    5. našlo by se toho pravděpodobně daleko víc

    Proto jsem se zeptal z jakého důvodu chces měnit to lozisko

    Pokud máš přípravky kterejma by jsi stahnul lozisko z náboje vystupniho kola a ještě vytáhnul z karteru. asi budeš mít i přípravky na rozpulení motoru.

    tak aby jsi nenadělal více škody nežli užitku

    motor je rozpúlenej behem pulhodiny. Nemusíš ani sundávat víko spojky ani vylejvat olej Pokud jsi si jist ze v motoru je jen lozisko na vystupu špatné.
    Hydraulicky ovládaný motor (respektive spojka) ma tu vlastnost že se umí zabít sám. při přeskočení řetězu jako by jsi do té hřídele vystupní praštil kladivem. hliníkovej kryt řetězu co je na něm ten fundament na ovladání spojky drží pouze třema šroubama M8 není nikterak zafixován nějakým kolíčkem. Tak že se při přeskočení řetězu neudrží na místě a postupně se posouvá oproti karteru a cele se to vykrivuje zde je takove na rychlo udělané video
    http://www.you­tube.com/watch?…

    http://www.you­tube.com/watch?…

    http://www.you­tube.com/watch?…

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 18:49

    Lightsaber napsal:

    Jak jsem již psal nevidím na slušné otázce nic blbého, blbej je člověk v okamžiku kdy se stydí či bojí zeptat, tudíž jsem se slušně zeptal. Tvoje video je sice pěkné ale nic mi nepomůže a na mojí otázku neodpoví vim jak vypadá vůle v ložisku. Ptal jsem se jestli je průměr kola za ložiskem menší než vnější půměr ložiska tak aby prošlo i s ložiskem otvorem pro něj ven. Ložisko má vůli ptorože je opotřebené a hlučí tudíž ho chci vyměmnit. Co se týče přípravků určitě jsi již slyšel o reverzním kladivu. Nandavání zpět bude složitější než ven, ale kdyř to šlo tam musí to jít zpátky. Na podchlazování mám technologii taktéž. Jiné vady nehledám jelikož se nevyskytly ani neprojevily a za má léta zkušeností nemá cenu se zbytečně hrabat v něčem co funguje. Rětěz mi nepřeskakuje mám úplně jiný vlastní systém uložení vypínání spojky bez hliníkového krytu řetězu a taktéž motoru s nímž se najezdilo x kilomterů a holt nic není věčné tak se nejvíce namáhaná ložiska opotřebila. Tudíž ještě jednou prosím mohl by mi někdo poslat fotku kola s ložiskem a vnější průměr kola, Děkuji.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 19:35

    Beton napsal:

    OZUBENE KOLO JE VETSI NEZ LOZISKO FOTO ZDE:
    http://www.ve­lorexy.cz/pic2­.php?…

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 19:41

    Lightsaber napsal:

    Konečně odpověď na mou otázku ikdyž z ní je jasné že mě půlení bohužel nemine. Děkuji.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    29.05.2014 v 19:44

    Brťka napsal:

    já jen doplním článek o převodovkách z minulosti

    http://www.ve­lorexy.cz/…k/pre­vodovka

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    30.05.2014 v 06:36

    Beton napsal:

    O tom puleni jsem to psal uz na začátku teto debaty. V podstatě má první slova :-).
    Jen člověk musí přesvědčovat druhé za pomocí obrázků a článků co tu někde jsou napsané na netu. Lidi prostě nevěřej :-)

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    30.05.2014 v 06:40

    Beton napsal:

    Jinak video nebylo o vůli v ložisku ale v uložení ložiska v karteru a vůli pouzdra ve výstupním kole s nábojem.
    Ono když je volné jedno je volné i druhé.

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    30.05.2014 v 17:10

    Lightsaber napsal:

    Vidím že ti Děkuji jako slušná odpověď nestačí, obrázky jsem nechtěl stačilo napsat jedno číslo a to průměr kola abych tě s tím snad nějak obtěžoval. Napsat půlit bez pochopení problému resp. otázky není odpověď kterou lze považovat za uspokojivou tudíž jsem rád, že se diskuze rozvinula ovšem směr kterým, se začala ubírat na konci po rozřešení otázky mi přijde nešťastný. Videem o vůli ložiska se Zakrytým! ložiskem těžko poznám jedná-li se o vůli ložiska v karteru nebo v samotném ložisku a to ani z tvého popisu popisu o „vykřivování“, přesto ti ještě jednou děkuji za námahu a ochotu s vyřešením mého dotazu a zase někdy příště u nového tématu k plodnější diskusi. Omlouvám se všem ostatním za to, že diskuse vypadá spíše jako soukromý chat. Lightsaber

    Přidat odpověď

  • Re:Ložisko výstupní hřídele, hydraulika

    30.05.2014 v 18:16, příloh: 2

    Beton napsal:

    tak ještě pro upřesnění k tomu „vykřívení“ hlavní hřídele dele oproti vystupnimu kolečku z důvodu volného ložiska viz priloha a nasledné poškození soukolí viz druhá priloha.
    jinak vše čerpáno z článku zde http://www.ve­lorexy.cz/…upu-z-motoru

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Převodovka 634 v hydraulice
Následující dotaz: timing??

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk