těsnění doutníků
Hierarchický výpis
Seznam odpovědí (12)
-
těsnění doutníků
22.06.2014 v 22:23
Skvrna napsal:
Zdravím, nevíte někdo jak utěsnit spoj mezi koleny a doutníky? Mám
stroj po renovaci a klasický gumový kroužek moc netěsní. Neznáte nějaký
fígl? Děkuji
-
Re:těsnění doutníků
22.06.2014 v 23:29
Brťka napsal:
No, neřekl bych v mém případě, že netěsní, ale spíš dlouho
nevydrží… nicméně to je o kvalitě materiálu. ale
s těsností by problém být neměl, jsou-li kroužky správné. Já mám
tedy šroubovací převleky na doutnících, ne vařené.
-
Re:těsnění doutníků
23.06.2014 v 06:28, příloh: 1
Beton napsal:
problem je v tom ze motor je v silenblocích a v podstate je
stale v pohybu. i kdyz vyfuky jsou take uchycene v silentbloku ale ten
nevykompenzuje onen pohyb.
proto se tesnici krouzek drive nebo pozdeji vyhobluje. Pokud by jsi
v tom miste privaril koleno k vyfuku na pevno k sobe hrozilo by ti zas
presknuti kolena. nejlepsi reseni je implantovat do spoje asi vlnovec viz
priloha
-
Re:těsnění doutníků
23.06.2014 v 16:23
CIJOML napsal:
Pouzil jsem samovulkanizacni pasku. Funguje dokonale.
-
Re:těsnění doutníků
23.06.2014 v 19:58
Brťka napsal:
-
Re:těsnění doutníků
23.06.2014 v 20:04
Brťka napsal:
no furt si říkám že to je až ta poslední možnost, spousta strojů
jezdí bez potíží. Záleží dneska podle mne na kvalitě toho těsnícího
kroužku, jak odolá teplotě, spalinám. někdy se jen vymačká, jindy úplně
rozpadne. Ale jak říkáš, je to o stavu uložení motoru. je-li
špatné, trpí pak i to ostatní. a taky uložení doutníků. pokud jsou
špatné, nevydrží ani kroužek v převlečné matce.
-
Re:těsnění doutníků
23.06.2014 v 21:02
Beton napsal:
na druhou stranu spousta stroju s tím ten problém má. věřím tomu
že ten kdo podal otazku už krožky zkoušel a neptal se na to že spousta
strojů problem nemá.
Otazka je taky kolik kdo s tim strojem najezdi a jestli mu nevadí
že po každe jízde smrdí od vyfuku. nebo se obava nandat strechu aby se
nepriotrávil. jak tu bylo nadneselo jsou uz jine mateialy než se spolehat na
okrouzek. i když 90°c se mi osobně zdá trochu malo
-
Re: výfuky - rybina s převlečnou maticí
24.06.2014 v 07:53
PavelL napsal:
Já to dělal zrovna včera. Mám teda rybiny s převlečnýma matkama,
ale principiálně to bude podobné. Namotal jsem na rouru ještě před závit
azbestovou šňůru (ještě ze starých zásob), potřel červeným
vysokoteplotním silikonem a přetáhl nafest převlečnou matkou. Občas ty
matky kontroluju a dotahuju, protože vibrace 250 dělají své…
-
Re:těsnění doutníků
24.06.2014 v 20:58
Brťka napsal:
-
Re:těsnění doutníků
24.06.2014 v 22:25
CIJOML napsal:
Ja mam nejakou asi do 300C. mam ji uz roky muzu poskytnout. Stala asi
200 kacek klubko.
-
Re:těsnění doutníků
24.06.2014 v 22:28
CIJOML napsal:
Uz sem to nasel je to vulkanizacni paska Typ KENPRO 369
-
Re:těsnění doutníků
25.06.2014 v 20:47
mika2287 napsal:
Měl jsem taky problém s utěsněním. Mám převlečné matky a
zkoušel jsem kdeco, patlat silikon, různé těsnící kamnářské šňůry
ale výsledek stál za hovno. Pak jsem viděl právě na tom aukru ty těsnící
o-kroužky tak jsem si splašil silikonové o-kroužky a paráda.Sice jsem
napoprvé koupil větší co tam nešly narvat ale napodruhé jsem se trefil
přesně.Rozměr si už nepamatuju ale někde v garáži mám jestě
fakturu tak jestli to najdu,tak ti to tu šoupnu.Důležitě je kroužek při
nandávání máznou jemně vazelínou.Doteď to těsní fakt supr.
A stálo to pár kaček
-
Re:těsnění doutníků
22.10.2017 v 13:39
velop napsal:
Můžu se zeptat jaký má být rozměr toho vlnovce? Díky Jirka
Předchozí dotaz: Chlazení -ložiska
Následující dotaz: Nádržka na kapalinu + baterie
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk