Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

250 - problém!

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (16)

  • 250 - problém!

    16.07.2016 v 20:54

    holcik napsal:

    Ahoj, potřebuju radu.
    Když vyjedu a stroj se zahřeje, ujedu cca 2km – ztratí tah a zdechne. Nastartovat to jde, ale ujedu jen pár stovek metrů a zase zdechne. Na volnoběh to vydrží běžet třeba 15 minut v pohodě. Motor po GO (u profíků) a 12V vape, karburátor 2926 SBD11B. Druhý karburátor – replika od Montyho, i když je prohodím, pořád stejný problém. Nádrž jsem dal nad motor a pořád to samé. Kontroloval jsem těsnění pod válcem, pod hlavou, benzín 1:20. Už opravdu nevím co s tím a tak prosím o radu!
    Díky moc
    zoufalý Radek

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    17.07.2016 v 08:18

    Beton napsal:

    Ahoj a dotejka ti tam dobre benzin. Vzdy se rikalo buď nenį co zapalit nebo není čím víc závad nehledej

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    17.07.2016 v 08:36

    holcik napsal:

    Ahoj,proto jsem zkusil dat nadrž nad motor,ale to samé.Karbece jsem měnil,svičky jsou spiš do černa.Skoro rok jsem ho skládal a takhle se mě rozčiluje.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    17.07.2016 v 08:47

    Beton napsal:

    Budu vychazet z toho ze motor nezadíráš. Dej do google betonova rukovet karburator tam něco zjistiš a pokus se podle toho postupovat. Pripadne dej pist pred hu tech 4– 3,5 mm a koukni kde mas snimac a snimanej bod. Zjisti jestli se v i nehreje civka

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    17.07.2016 v 10:18

    holcik napsal:

    zkusil jsem přeštelovat karbec,ale tosamé těd jsem to byl projet,ještě se podivam na předstih.Studený to jede pěkně a pak to najednou zdechne jako kdybys vytahl kliček,nastartuju ,ale ujedu už jenom kousek a celé se to opakuje.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    17.07.2016 v 19:32

    bad napsal:

    Nemuze byt moc tesny vybrus? Ja si ho nechal udelat volnejsi a stejne se parkrat zatahnul.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    18.07.2016 v 00:13

    AsterixRR napsal:

    Volnějším výbrusem přijdeš o pár tis. km na daný rozměr,spíše je to lepší řešit sebráním o pár stovek píst pod prvním kroužkem až pod pístní čep,tím se udělá místo pro nabývající materiál pístu a zachová se rozměr,aby neklepal píst v horní úvrati.
    Podle toho,co píšeš,to vypadá na zadírání,jestli ti to kovově šustí po opětovném nastartování,nez­byde ti nic jiného,než trochu ubrat materiálu na pístu a vyleštit hliníková zrcátka ve válci.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    18.07.2016 v 17:50

    Honza napsal:

    Nápověda jsou černé svíčky = bohatá směs. Jestli funguje volnoběh a v sání vzduchu není překážka (ucpaný filtr), bude problém v poloze jehly, nebo velikosti hlavní trysky. Jestli má karburátor sytič, zkontroluj, zda jde vypnout.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    18.07.2016 v 22:44

    jawarmaniak napsal:

    Jdeš na to z dobré strany, nicméně jestli je to tak, jak píše, tak po dvou kilometrech nemá ta svíčka ani možnost se zahřát, aby se mohla vypálit. Černá bude vždy. Ale na karburátor bych kouknul taky…

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    19.07.2016 v 05:22

    holcik napsal:

    Diky pánove, je to přidřený kur.a.Ted jsem do vikendu pryč,ale jak přijedu budu to řešit.Díky, pak dám vědět.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    21.07.2016 v 13:05

    Pepo napsal:

    Pridirat se ti to muze jeste z duvodu toho ze mas nizko jehlu v karburatoru, dej ji o jeden zarez vys.
    Ja mel tento problem taky a tim se to vyresilo.
    Pepo

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    23.07.2016 v 10:56

    holcik napsal:

    Čau,ještě jeden dotaz.Vyměnil jsem válec-pist za nový,ale připadne mě jako by to málo chladilo,válec je zachvilku úplně vřelej.Mam tam šesti.vrtuli.Nemůže se to přidírat i z tohoto důvodu.diky

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    23.07.2016 v 12:37

    PavelL napsal:

    Záleží, co znamená nový – jestli po výbrusu, tak se musí samozřejmě zajíždět a je náchylný k zadírání.
    Jinak válec je vřelý vždy, to je u vzduchem chlazeného normální, pokud máš správně nastavenou směs a zapalování tak ho s nuceným chlazením (tj. vrtulí) za normálních podmínek nepřehřeješ.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém!

    23.07.2016 v 14:17

    Pepo napsal:

    Jeste dve otazky, kdyz si delal vybrus, nechal si udelat i kliku? A jakej olej primichavas do benzinu?

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém Zadírání

    24.07.2016 v 06:47

    Beton napsal:

    Pokud máš probėm se zadíráním sežeň si tuto přísadu jmenije se METALTEC 1 http://m.heure­ka.cz/…ec-1–250-ml/#… . ono více oleje do benzínu moc neřeší radši seřiď karbec na bohadší směs. I třeba dej větší VOLNOBĚŽNOU trysku.

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém Zadírání

    24.07.2016 v 14:11

    holcik napsal:

    Olej belrey polo syn.jehla nepomohla,stejnej problém jako na začátku.Po 2km úplně vřelej válec a svíčka.ještě koupim co psal beton,přetryskuju karbec a už nevím.vytáhnu čz a hotovo

    Přidat odpověď

  • Re:250 - problém Zadírání

    24.07.2016 v 19:54

    Beton napsal:

    Jak jsi na tom se seřízením předstihu? velkej předstih může mít za následek přehřívání.
    Ten Metaltec 1 je pro snížení tření a tím padem i zadírání. mnoha lidem to fest pomohlo když už nevěděli kudy kam

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: 250-problém
Následující dotaz: Silentbloky motoru Jawa 353

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk