Cesta: » » » 250 - problém!
250 - problém!
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (16)
-
250 - problém!
16.07.2016 v 20:54
holcik napsal:
Ahoj, potřebuju radu.
Když vyjedu a stroj se zahřeje, ujedu cca 2km – ztratí tah a
zdechne. Nastartovat to jde, ale ujedu jen pár stovek metrů a zase zdechne. Na
volnoběh to vydrží běžet třeba 15 minut v pohodě. Motor po GO
(u profíků) a 12V vape, karburátor 2926 SBD11B. Druhý karburátor
– replika od Montyho, i když je prohodím, pořád stejný problém.
Nádrž jsem dal nad motor a pořád to samé. Kontroloval jsem těsnění pod
válcem, pod hlavou, benzín 1:20. Už opravdu nevím co s tím a tak
prosím o radu!
Díky moc
zoufalý Radek
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
17.07.2016 v 08:18
Beton napsal:
Ahoj a dotejka ti tam dobre benzin. Vzdy se rikalo buď nenį co zapalit nebo
není čím víc závad nehledej
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
17.07.2016 v 08:36
holcik napsal:
Ahoj,proto jsem zkusil dat nadrž nad motor,ale to samé.Karbece jsem
měnil,svičky jsou spiš do černa.Skoro rok jsem ho skládal a takhle se mě
rozčiluje.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
17.07.2016 v 08:47
Beton napsal:
Budu vychazet z toho ze motor nezadíráš. Dej do google betonova
rukovet karburator tam něco zjistiš a pokus se podle toho postupovat. Pripadne
dej pist pred hu tech 4– 3,5 mm a koukni kde mas snimac a snimanej
bod. Zjisti jestli se v i nehreje civka
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
17.07.2016 v 10:18
holcik napsal:
zkusil jsem přeštelovat karbec,ale tosamé těd jsem to byl projet,ještě
se podivam na předstih.Studený to jede pěkně a pak to najednou zdechne jako
kdybys vytahl kliček,nastartuju ,ale ujedu už jenom kousek a celé se to
opakuje.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
17.07.2016 v 19:32
bad napsal:
Nemuze byt moc tesny vybrus? Ja si ho nechal udelat volnejsi a stejne se
parkrat zatahnul.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
18.07.2016 v 00:13
AsterixRR napsal:
Volnějším výbrusem přijdeš o pár tis. km na daný rozměr,spíše
je to lepší řešit sebráním o pár stovek píst pod prvním kroužkem
až pod pístní čep,tím se udělá místo pro nabývající materiál pístu
a zachová se rozměr,aby neklepal píst v horní úvrati.
Podle toho,co píšeš,to vypadá na zadírání,jestli ti to kovově
šustí po opětovném nastartování,nezbyde ti nic jiného,než trochu
ubrat materiálu na pístu a vyleštit hliníková zrcátka ve válci.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
18.07.2016 v 17:50
Honza napsal:
Nápověda jsou černé svíčky = bohatá směs. Jestli funguje volnoběh a
v sání vzduchu není překážka (ucpaný filtr), bude problém
v poloze jehly, nebo velikosti hlavní trysky. Jestli má karburátor
sytič, zkontroluj, zda jde vypnout.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
18.07.2016 v 22:44
jawarmaniak napsal:
Jdeš na to z dobré strany, nicméně jestli je to tak, jak píše, tak
po dvou kilometrech nemá ta svíčka ani možnost se zahřát, aby se mohla
vypálit. Černá bude vždy. Ale na karburátor bych kouknul taky…
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
19.07.2016 v 05:22
holcik napsal:
Diky pánove, je to přidřený kur.a.Ted jsem do vikendu pryč,ale jak
přijedu budu to řešit.Díky, pak dám vědět.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
21.07.2016 v 13:05
Pepo napsal:
Pridirat se ti to muze jeste z duvodu toho ze mas nizko jehlu
v karburatoru, dej ji o jeden zarez vys.
Ja mel tento problem taky a tim se to vyresilo.
Pepo
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
23.07.2016 v 10:56
holcik napsal:
Čau,ještě jeden dotaz.Vyměnil jsem válec-pist za nový,ale připadne mě
jako by to málo chladilo,válec je zachvilku úplně vřelej.Mam tam
šesti.vrtuli.Nemůže se to přidírat i z tohoto důvodu.diky
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
23.07.2016 v 12:37
PavelL napsal:
Záleží, co znamená nový – jestli po výbrusu, tak se musí
samozřejmě zajíždět a je náchylný k zadírání.
Jinak válec je vřelý vždy, to je u vzduchem chlazeného
normální, pokud máš správně nastavenou směs a zapalování tak ho
s nuceným chlazením (tj. vrtulí) za normálních podmínek
nepřehřeješ.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém!
23.07.2016 v 14:17
Pepo napsal:
Jeste dve otazky, kdyz si delal vybrus, nechal si udelat i kliku?
A jakej olej primichavas do benzinu?
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém Zadírání
24.07.2016 v 06:47
Beton napsal:
Pokud máš probėm se zadíráním sežeň si tuto přísadu jmenije se
METALTEC 1 http://m.heureka.cz/…ec-1–250-ml/#…
. ono více oleje do benzínu moc neřeší radši seřiď karbec na bohadší
směs. I třeba dej větší VOLNOBĚŽNOU trysku.
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém Zadírání
24.07.2016 v 14:11
holcik napsal:
Olej belrey polo syn.jehla nepomohla,stejnej problém jako na začátku.Po
2km úplně vřelej válec a svíčka.ještě koupim co psal beton,přetryskuju
karbec a už nevím.vytáhnu čz a hotovo
Přidat odpověď
-
Re:250 - problém Zadírání
24.07.2016 v 19:54
Beton napsal:
Jak jsi na tom se seřízením předstihu? velkej předstih může mít za
následek přehřívání.
Ten Metaltec 1 je pro snížení tření a tím padem
i zadírání. mnoha lidem to fest pomohlo když už nevěděli kudy
kam
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: 250-problém Následující dotaz: Silentbloky motoru Jawa 353
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk
|
|