Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
Hierarchický výpis
Seznam odpovědí (4)
-
Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
18.09.2020 v 02:26
Michl napsal:
Ahoj
Bohužel nemluvím česky, pouze německy a anglicky. Toto je překlad
Google. Doufám, že mi rozumíš. Pokud ne, dejte mi prosím vědět. Pak
píšu anglicky nebo německy.
Mám Oskar 16/250. Rok výroby 1958. Původní motor bohužel již není
k dispozici. Je nainstalován identický náhradní motor JAWA 353/04
o objemu 250 ccm.
Včera jsem četl*, že v motorech Velorex byly instalovány jiné
převodové poměry než v motocyklech Jawa. Chtěl jsem se zeptat, jestli
je to pravda. Pokud ano – jaké převodové poměry byly použity ve
Velorexu a jaké na motocyklu?
Byl bych velmi rád, kdybyste mi mohl pomoci.
Děkuji z Bavorska,
Michl
„Až teď mi došlo, že mi nebrala trojka, protože nemám
originální převodovku, ale z Jawy 250, která má dvojku výrazně
rychlejší než je klasika.“
-
Re:Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
18.09.2020 v 05:40
Beton napsal:
-
Re:Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
19.09.2020 v 03:53
Michl napsal:
Děkuji, beton! To je velmi podrobné. : D
Přečetl jsem si všechno pozorně. Také odkazy na další příspěvky.
Kvůli neoptimálnímu překladu Google jsem však s jistotou všem
nerozuměl. Proto bych se chtěl znovu zeptat:
- Příspěvky se týkají motoru 350. Pokud chápu, stejná převodovka je
zabudována do motoru o objemu 250 ccm 353/04 (572–01).
S jiným primárním převodem (převodový poměr 0,49 místo 0,62).
Je to správně?
- Převodovka 572–01 byla dodána společností Jawa následovně:
572–01 B (20z / 16z + 19z / 17z)
Co mi zatím není jasné, je otázka, zda byl tento převodový poměr
použit pro motocykl nebo pro Os-kar s motorem 353/04, nebo pro oba. Byly
použity různé převodové poměry pro motocykl a Os-Kar??
-
Re:Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
20.09.2020 v 08:53
Beton napsal:
I- 12/24
II- 20/16
III- 19/17
-
Re:Převodový poměr - Oskar 16/250 - Prosím pomozte
21.09.2020 v 00:36
Michl napsal:
Předchozí dotaz: Vape 350 hydraulika
Následující dotaz: Po zahřátí nejede, dusi se, falešný vzduch?
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk