Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Hydraulika do kostry mechaniky.

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (17)

  • Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 08:28

    Ferda1600 napsal:

    Dobry den.Potrebuju radu.Zjistil jsem ze do moji kostry mechaniky nekdo implantoval motor z hydrauliky.Retez na oko nesedi.Je jedine reseni prevarit drzaky motoru vice vlevo?Predem diky za odpovedi.

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 08:32

    Ferda1600 napsal:

    Jeste dodam ze prava strana spojky je na nem z mechaniky

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 16:16

    Beton napsal:

    Vyosení hydrauliky oproti mechanice je cca 1,5 cm. Bude to trochu boj s místem na straně řidiče pokud budeš mít původní zadní hranatou kyvku. Dát to tam jde. Jen řadičku a starovačku musíš mít ustavenou před vsazenim motoru do rámu.

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:02

    Ferda1600 napsal:

    Hledal jsem fotky vsude mozne abych vedel kolik u razeni zbyde mista.Protoze uz ted mi prijde ze je opravdu malo.Po prevareni si myslim ze bych uz byl na kyvce.Tak je mozny ze by uz byl prevareny?

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:06, příloh: 1

    Ferda1600 napsal:

    Snazim se sem nahrat fotky a nejak se nedari????

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:13

    Ferda1600 napsal:

    Je to trochu videt ale uz ted jsem musel davat paky pred usazenim motoru do ramu

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:36

    Beton napsal:

    U mě v garáži Beton jsem popisoval rozdíly držáku

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:54

    Beton napsal:

    Pokud použiješ bez nějakého uložení výstupní hřídele z hydrauliky vylomí se ti dříve nebo později převodovka v bloku. Proto tam je právě celej ten hliníkovéj kryt s těma dalšíma komponentama

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 19:55

    Ferda1600 napsal:

    A v kterym clanku?Nepouzivas mesenger nebo whatsapp?Me tady nejdou moc pridavat fotky

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 20:52

    Brťka napsal:

    ahoj, v mechanice je málo místa z principu té hranaté zadní kyvky. Sám to vím dobře a dát tam řadičku je velký boj a když jsem měl dělanou páčku řazení, tak jsem ji musel zabrušovat flexou, abych ji pak mohl sesadit. nebo musíš prostě motor vyheverovat částečně či jak tu bylo uvedeno, namontovat defacto ve správné poloze a motor usadit. To ale nevyřeší, zda tam je motor „Mechanika nebo hydraulika“…...

    Motor z hydrauliky jsem zkušebně provozoval v mechanickém rámu a nebyl jsem v tom jediný. protože ale hydraulika má ty oba držáky posunuté, nepletu-li se cca o těch 1,5mm doleva kvůli delší výstupní hřídeli a přírubě, tak tohle pak musíš v případě, že to takto chceš mít, vyřešit otočením výstupního kolečka. S tím, že si redukci o těch 1,5cm docílíš vhodným vypodložením a následně zase musíš na tom co z kolečka trčí ven, ubrat aby šlo přitáhnout maticí…. v té hliníkové přírubě na to místo je. Jezdil s tím takto kdysi Laďa Kostík. Je to ale krkolomnější cesta, než sehnat motor co tam má být….… Samozřejmě pak musíš vyřešit mechanické ovládání spojky místo prasátka… to také jde, ale zase jsem pak měl problém s délkou typizovaného lanka…..

    něco mám napsáno ve své garáži.. jezdil jsem tak rok, než jsem dojezdil, byť ze zcela jiných důvodů…...
    Teď tam mám opět mechaniku a tento „projekt“ byl kvůli delším problémům s tuhnutím řetězu před tím i během tohoto pokusu, tak nějak nedokončen, i když mne to štve…...
    https://www.ve­lorexy.cz/…eh­ky-tunning

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 20:54

    Brťka napsal:

    nesmíš vkládat moc fotek zároveń, kvůli velikosti

    Přidat odpověď

  • Re:Hydraulika do kostry mechaniky.

    19.01.2021 v 21:12

    Ferda1600 napsal:

    To otoceni kolecka jsem zkousel prilozit prave a jevilo se mi to jako cesta nejmensiho odporu.Tak to asi zkusim.Ale heverovat motor kvuli nasazeni pák musim uz i ted.Ale prevareny mi neprijde.Ovladani spojky je v pohode jelikoz uz puvodni majitel nabastlil z mechaniky.Ale bylo tam 19z kolecko asi z motorky a vzadu tusim 47zub a slaby retez.Tak jsem objednal vse u pana Nemce a ted prave laboruji.A jako zacatecnik jsem az ted podle cisla motoru zjistil ze je v nem motor z hydrauliky.V TP je dokonce psana vymena motoru a majitel mi tvrdil ze to jezdilo(ja to dostal s motorem venku) tak nevim jestli by s tim nekdo dokazal jezdit kdyz je to vyosene.Ale zatim diky moc za rady.Urcite dam vedet jak to dopadlo.

    Přidat odpověď

  • Rozměry úchytů motoru

    20.01.2021 v 05:45

    Beton napsal:

    https://www.ve­lorexy.cz/…va­nim-retezu
    Jak jsem psal není to úplně ideální častá přehodit hydrauliku do mechaniky bez uchycení výstupní hřídele. Možná lepší použít klasický motorový motor Jawa 350 typ 354 nebo 360. Nechat si ho upravit na dynamo startér případně ho nechat jen s výstupem na řemenici polarita dobíjení buď alternátorem od Vape nebo přes řemenici alternátorem z Trabanta či škody 100

    Přidat odpověď

  • Re:Rozměry úchytů motoru

    20.01.2021 v 07:01

    HonzaBK napsal:

    Možná se ti to Betone zase nebude líbit, ale proč by mělo docházet k vylomení výstupního kolečka, když bez opěry je tam uloženo stejně jako ¨v mechanice, to by opak muselo se vylamovat i u mechaniky!

    Přidat odpověď

  • Re:Rozměry úchytů motoru

    20.01.2021 v 12:29

    Beton napsal:

    Honzo dobrá připomínka jelikož vím že srazu z kopce do kopce ne všichni vědí jaké jsou rozdíly v převodovkách a jejich slabinách . také proč dochází k tomu či tomu při jejich užívání.
    Hydraulická převodovka má jeden problém který vede k vymačkaní kraterů vylomení bočních zoubků 16zuboveho kolečka nadměrné opotřebování zubů má předloze a výstupním kole, destrukci vidličky na řazení a pod. Ten problém je krátké uložení hlavní hřídele do výstupního kola cca 1 cm proti mechanické převodovce tam jsou cca 4 cm. Výstupní kolo u mechaniky má díky kratší délce bpastorku co na něj jde řetězové kolo i menší páku a s kombinací léty ověřenëho delšího uložení nedochází k popisovanému vylamování převodovky . Někde v garáži na velorexy.cz mám fotky jak moc to může bejt u hydrauliky vážné. Z tohoto důvodu je kryt a další ložisko u hydrauliky nutnosti.

    Přidat odpověď

  • Úprava hydrauliky na mechaniku

    20.01.2021 v 12:36

    Beton napsal:

    Dokonce jsem tuto úpravu zde prezentovalhttps://www­.velorexy.cz/ga­raz/beton/bezej­meny/uprava-hadrauliky-na-mechaniku

    Přidat odpověď

  • Re:Úprava hydrauliky na mechaniku

    21.01.2021 v 06:43

    HonzaBK napsal:

    jj to máš pravdu to jsem si neuvědomil.

    Přidat odpověď

  • Re:Úprava hydrauliky na mechaniku

    23.01.2021 v 08:25

    Beton napsal:

    Honzo nepouštěl bych se do debaty nevědět, že mám pravdu. Je tu totiž pár chytlavějšich lidí třeba na neoriginální úpravy do které dle mého spadá i záměna typu motoru. Ještě pro doplnění k převodovce https://www.ve­lorexy.cz/…ich-strojich
    Za ty roky jsem ja a mnoho jiných lidí na tento web napsalo mnoho poznatků s užitečných rad. Dnes je ovšem doba taková že nechtějí hledat. Rychlejší je se zeptat. Jenže ono v tom hledánía procitání článku najdeš v podstatě všechny odpovědi a ne jen pro začínajícího velorexaře.

    Přidat odpověď

Následující dotaz: 16/250 startovací a řadicí hřídel

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk


Partner webu:

RC modely - Modelářka.cz