Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (9)

  • Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    04.04.2005 v 08:06

    Vlasta napsal:

    Prosim o radu majitele originalnich dvestepadesatek s umistenim baterii.
    Skoro jiste vime, ze baterie maji byt umisteny v dolni casti cumaku stroje. Otazkou vsak je jejich kapacita, tvar kastliku atd.
    Dik za vsechny odpovedi…

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    04.04.2005 v 10:59

    Peter napsal:

    To by me taky zajímalo, pri koupi jsem tam mel už baterku z Trabanta. Byla jen volne hozena na zemi u noh spolujezdce.

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    04.04.2005 v 11:04

    Vlasta napsal:

    presne tak to mam udelane ted…ale ta trabantacka baterie mi odesla, tak hledam nejlepsi reseni..
    nova trabantacka stoji asi 1800 kc…dve motorkove prijdou myslim levneji.

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    04.04.2005 v 11:08

    Peter napsal:

    U nás stojí baterka do Trabanta kolem 1400–1600 Kc. Ale když bys koupil II.jakost se vzhledou vadou (ny funkcnost nemá vliv, barva plastu je trochu jiná) tak za ni dáš +- 1200Kc.

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 11:20

    Aleš napsal:

    Cau, mám 16/250 r.v. 1961 a kaslík na baterku mám také v cumáku vpravo. Nevím, ale jestli je to originál.

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 11:27, příloh: 1

    Aleš napsal:

    Cau, ješte fotku 16/250 r.v. 1961

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 11:34

    Vlasta napsal:

    tak tenhle megakastlik original pravdepodobne nebude

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 14:40, příloh: 2

    Máza napsal:

    Ahoj muj Tonda je r.v. 1955, podle štítku. V príloze Ti nechávám foto, kde je videt kastlik na baterku, jestli je puvodní nevím. U posledního fota je Tonda 2, který nemá po kastliku ani památku, je možné že by se baterka dávala jinam, treba pod nohy spolujezdce.
    :011:zdar

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 16:56

    JPB napsal:

    tento problém rešim u Oskara 55. Podle mého názoru – je to jen názor, nemám pro to dukaz – patrí do cunáku dve motorkové baterky (kapacitu nepovim) ve stejných kastlících, které byly použity u Oskaru 54. Tam bylo sice umístenií baterek jiné, ale ten kastlík podle me zustal. Bohužel jeho fotku nemám, ale jedná se jen o jednoduchou prihrádku z pásovin. Presný vzor urcite pujde v nejaké 54 odhalit. Ani jedna z fotek ale urcite neukazuje puvodni prihrádky.

    Přidat odpověď

  • Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956

    27.04.2005 v 19:30

    Vlasta napsal:

    ja kapacitu povim..je to 14 Ah

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956
Následující dotaz: Re: Vyhrívání predního skla

Zpět do kategorie Otázky z historie