Cesta: » » » Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (7)
-
Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
28.04.2005 v 21:38
Máza napsal:
koupil jsem :011: r.v. 1955 podle TP a má odklápecí koš, je to podle
Vás orginál, podle TP a výr. císel to sedí, ale ten rok:044:. Foto dám do
garáže, bude to Anežka podle prvního majitele uvedeného v orginál TP.
Dík za odpovedi Máza.
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 08:39
Honza napsal:
Podle mých informací se odklápecí koše dávaly od r. 60–61 (mám
rok 62 s odkl. košem). Co jsem kdy videl stroje z 50. let, tak
pokaždé s pevným košem. Na druhou stranu – u Velorexu je
všechno možné…
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 11:44
Máza napsal:
To máš urcite pravdu, protože tohle je s odklápecím košem a má
dva výfuky. Dal jsem ji do své garáže. Více foto asi po víkendu. Zatím
zdarec Máza
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 12:23
Meloun napsal:
Odklopné koše se delaly od roku 1960 (na stránkách velorex týmu Praha a
Lysice jsem je docetl že snad i od r. 1959)…
Je možné, že je to prototyp – v 55 bych se tomu ani
nedivil…další možnost je, že si majitel nechal udelat v Solnici
inovaci…
Podle fotek to spíš ale vypadá na 350 než na oskara
55….koukal jsem že v kokpitu máš prstenec ze 350… nemáš to
jen papírove ten 55??? – jinak torzo atd vypadá spíš na 350
- rozhodne je to nejaký slepenec
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 13:52
Máza napsal:
To, že to bude 350, kostra je klidne možný, ale nekup to:),
v každém prípade sedí císlo motoru s údaji v TP, ale koukal
jsem na ten štítek a je nejakéj ustrihnutel (štítek pod nádrží), zkusím
najít ješte císlo na kostre, ale nevím na jaký strane bych ho mel hledat,
ale je nekde asi v míste svisláku.
:011:zdar
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 17:14
JPB napsal:
To že je výrobní štítek ustrižený, je správne. V Oskarech
55 se používali výrobní štítky ze starších stroju, které byly
obdélníkové. Aby je mohli nanýtovat pod nádrž, stríhali jim rožky. Co se
týka odklopného koše, tak to je potreba videt sváry. Je klidne možné že
stroj upravili prímo v Solnici na žádost majitele. Majitelé, kterí
meli touhu mít stroj v souladu se soucasným pokrokem si to nechávali
delat. (nedávno jsem takovou úpravu videl u 16/250 z roku 1957.
Nevím sice na 100% že to tak bylo, ale provedení tomu nasvedcovalo). Vím
dokonce o jednom pánovi, který si takovým zpusobem nechal upravit Oskara
s vysokým cumákem. Bohužel stroj je už buhví kde.
Zeptal bych se, jestli jsou na rámu videt zbytky po urezaných trubkách
– tedy to, jak peclive je vše zabroušeno. A taky bych se rád
zeptal na výrobní císlo rámu a motoru.
Petr
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
29.04.2005 v 20:14
Máza napsal:
Ahoj Jestli tam bylo neco dovarováno to nevím, ale v nedelu se na to
podívám. Dnes se mi ho podarilo nastartovat a chytnul asi na páté cuknutí,
nádherný zvuk. Jinak nejaké foto mám v garáži stroj Anežka, v.c.m. N
353 000280, v.c. rámu je 608–55. Pokud se ti podarí zjistit neco
bližšího, tak dej vedet, budu velmi rád.
:011:ZDAR Máza
Přidat odpověď
-
Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955
30.04.2005 v 14:43
JPB napsal:
Hmmm. to me taky mohlo napadnout, podívat se do Garáže. Z fotek ale
neni poznat vubec nic. Jak to má chycené doutníky – jako 350 nebo
jako poslední 250? S tím souvisí i výfuková kolena. Duležité
poznávací znamení ja taky na rámu celního skla pozustatek po držáku na
šipky. Jestli ho je nekdo uríznul, tak to musí být urcite videt. Tech
odlišností je spousta.
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: Re: Odklápecí koš u 250/16 r.v. 1955 Následující dotaz: Re: Baterie u Velorex Oskara z roku 1956
Zpět do kategorie Otázky z historie
|
|