Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

motor 250

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (10)

  • motor 250

    03.06.2005 v 12:59

    cedro napsal:

    Chtel bych se zeptat, zde je motorkový kývackový motor 250 shodný s Velorexovým 250. Dá se motor s motorky použít bez vetších problému do Velorexu nebo jsou tam vetší rozdíly jako napr. na 350 (klika, blok, dynamostartér…)?
    Díky za odpovedi.:011:

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    03.06.2005 v 13:26

    Vlasta napsal:

    Motor Jawa 250 353 se dávam do velorexe témer bez úprav.
    vím, tak jedinými Pokud úpravami je chlazení, které je prišroubováno tremi šrouby M8 na pravý dekl motoru. Na karburátor je pridelán takový forichtung na rucní ovládání sytice strunou z palubovky.
    O jiných zmenách nevím.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    03.06.2005 v 13:40

    cavojnik napsal:

    Nevim jestli nekecam, ale myslim ze by hlava mela mit otoceny zebra o 90st. kuli chlazeni, mozna ji staci jen celou otocit.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    03.06.2005 v 13:52

    Vlasta napsal:

    Hlava u 353 nebo peraka nejde bez uprav otocit o 90°. Svorniky jsou usporadane lichobeznikove.
    Tato uprava lze provest na Jawe 250 592 – panelce…ale to neni originalni pohonna jednotka.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    03.06.2005 v 14:28

    Aleš napsal:

    Kolik zubu má být na retezce a rozete na 250-tku, nebo jaké se Vám osvedcily. Jaké dávate retezy na 250.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    03.06.2005 v 15:03

    Lulu napsal:

    Ahoj!Mám 250 z 1962.Motor je bez jakýchkoliv velikých zmen oproti normálu.Hlava se dá otocit pouze na panelce,kterou tam ted mám.Kývacka má malou rozetu 15 zubu na 47 na veliké a chlazení opravdu vrtulí na pravé strane.Mám takový motor pred GO i s vrtulí a jsem jej ochoten podstoupit za podobný panelkový od roku výroby 1966.Dynamostartér 250 nemá.Je to 6-ti voltový stroj s dynamem 45 W.Má i zpetný chod.Motor dost dobre táhne,ale hreje se!!!Chceš-li více info,jsem ochoten se s Tebou podelit.
    Ahoj Venca z Kadane

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    06.06.2005 v 12:21

    Honza napsal:

    Retez doporucuju CZ-428 krosový, k dostání ve firme contra. www.contra.cz A dyamo je dobré sehnat 75W ze 634ky, nebo ješte lépe vape.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    06.06.2005 v 16:11

    jiřík napsal:

    1. provrtány žesvislá žebra 5 vrtákem
    2.clazení z pravé strany ramínko chlazení , vrtule, remenicka, prodloužená osicka
    3.startovací páka , v motoru zavarená ta že má funkci pouze na startovámí
    4.pácka razení privarená k vacce spoj. automatu
    5.ovládání preplavování katburátoru
    6. motory do :011: mely predponu pred výrobním císlem N353

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    07.06.2005 v 06:14

    Aleš napsal:

    O 75W na :011: dobíjení jsem už uvažoval. V zásobách jsem doma našel pravdepodobne rotor. Je vzhledove stejný, ale má vetší prurez vinutí. Pokud byste nekdo mel dobíjení navíc, tak by me zajímalo. Mohu poskytnout naopak magneto z pareza, kdyby honekdo potreboval.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    08.06.2005 v 07:42

    Lulu napsal:

    Mám úplne nové samostatné 75 W relé dobíjení,které je montováno samostatne za palubkou.Rotor,ani stator tohoto výkonu nemám.

    Přidat odpověď

  • Re: motor 250

    02.04.2013 v 18:55

    Beton napsal:

    ROTOR I STATOR BY MEL BEJT SHODNÉHO VÝKONU JAKO RELE

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Prední spz
Následující dotaz: lanka

Zpět do kategorie Otázky z historie


Partner webu:

RC modely - Modelářka.cz