motor 250
Hierarchický výpis
Seznam odpovědí (10)
-
motor 250
03.06.2005 v 12:59
cedro napsal:
Chtel bych se zeptat, zde je motorkový kývackový motor 250 shodný
s Velorexovým 250. Dá se motor s motorky použít bez vetších
problému do Velorexu nebo jsou tam vetší rozdíly jako napr. na 350 (klika,
blok, dynamostartér…)?
Díky za odpovedi.:011:
-
Re: motor 250
03.06.2005 v 13:26
Vlasta napsal:
Motor Jawa 250 353 se dávam do velorexe témer bez úprav.
vím, tak jedinými Pokud úpravami je chlazení, které je
prišroubováno tremi šrouby M8 na pravý dekl motoru. Na karburátor je
pridelán takový forichtung na rucní ovládání sytice strunou
z palubovky.
O jiných zmenách nevím.
-
Re: motor 250
03.06.2005 v 13:40
cavojnik napsal:
Nevim jestli nekecam, ale myslim ze by hlava mela mit otoceny zebra
o 90st. kuli chlazeni, mozna ji staci jen celou otocit.
-
Re: motor 250
03.06.2005 v 13:52
Vlasta napsal:
Hlava u 353 nebo peraka nejde bez uprav otocit o 90°.
Svorniky jsou usporadane lichobeznikove.
Tato uprava lze provest na Jawe 250 592 – panelce…ale to
neni originalni pohonna jednotka.
-
Re: motor 250
03.06.2005 v 14:28
Aleš napsal:
Kolik zubu má být na retezce a rozete na 250-tku, nebo jaké se Vám
osvedcily. Jaké dávate retezy na 250.
-
Re: motor 250
03.06.2005 v 15:03
Lulu napsal:
Ahoj!Mám 250 z 1962.Motor je bez jakýchkoliv velikých zmen
oproti normálu.Hlava se dá otocit pouze na panelce,kterou tam ted
mám.Kývacka má malou rozetu 15 zubu na 47 na veliké a chlazení
opravdu vrtulí na pravé strane.Mám takový motor pred GO i s vrtulí a
jsem jej ochoten podstoupit za podobný panelkový od roku výroby
1966.Dynamostartér 250 nemá.Je to 6-ti voltový stroj s dynamem
45 W.Má i zpetný chod.Motor dost dobre táhne,ale hreje
se!!!Chceš-li více info,jsem ochoten se s Tebou podelit.
Ahoj Venca z Kadane
-
Re: motor 250
06.06.2005 v 12:21
Honza napsal:
Retez doporucuju CZ-428 krosový, k dostání ve firme contra. www.contra.cz A dyamo je dobré sehnat 75W
ze 634ky, nebo ješte lépe vape.
-
Re: motor 250
06.06.2005 v 16:11
jiřík napsal:
1. provrtány žesvislá žebra 5 vrtákem
2.clazení z pravé strany ramínko chlazení , vrtule, remenicka,
prodloužená osicka
3.startovací páka , v motoru zavarená ta že má funkci pouze na
startovámí
4.pácka razení privarená k vacce spoj. automatu
5.ovládání preplavování katburátoru
6. motory do :011: mely predponu pred výrobním císlem N353
-
Re: motor 250
07.06.2005 v 06:14
Aleš napsal:
O 75W na :011: dobíjení jsem už uvažoval. V zásobách jsem
doma našel pravdepodobne rotor. Je vzhledove stejný, ale má vetší prurez
vinutí. Pokud byste nekdo mel dobíjení navíc, tak by me zajímalo. Mohu
poskytnout naopak magneto z pareza, kdyby honekdo potreboval.
-
Re: motor 250
08.06.2005 v 07:42
Lulu napsal:
Mám úplne nové samostatné 75 W relé dobíjení,které je montováno
samostatne za palubkou.Rotor,ani stator tohoto výkonu nemám.
-
Re: motor 250
02.04.2013 v 18:55
Beton napsal:
ROTOR I STATOR BY MEL BEJT SHODNÉHO VÝKONU JAKO RELE
Předchozí dotaz: Prední spz
Následující dotaz: lanka
Zpět do kategorie Otázky z historie