Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

PŘEDNÍ NAPRAVA-ŘIZENI

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (3)

  • PŘEDNÍ NAPRAVA-ŘIZENI

    30.03.2008 v 18:50

    MŮŽA napsal:

    chtel bych se zeptat jaky je postup serizeni prednich ramen napravy spasovat s volantem abych vymezil vule a nedostatky vule v prednich ramenech i ve svislacich nemam ale kdyz jedu a zvysim rychlost zacne hadrak,,plavat"­.v zadni vidli mam nove pouzdra i čepy.v prednich delal predchozi majitel ale zda se bez vuli.hreben s pastorkem jsem take koupil jen potrebuju vedet co mam vse ohlidat co ma jak byt a jak udelat.moc dekuji

    Přidat odpověď

  • Re:PŘEDNÍ NAPRAVA-ŘIZENI

    31.03.2008 v 09:59

    Honza napsal:

    Předně – hadrák nikdy nesedí jako auto, vždycky bude trochu plavat. Důležitá je sbíhavost kol – rozdíl vzdáleností mezi ráfky v přední a zadní části kola (při pohledu shora), by měl být 1,5mm. Dále je to souběh zadního kola – aby zadní kolo nevybočovalo do strany (šteluje se napínáky řetězu). A také správný tlak v pneumatikách – 1,4 přední a 1,9 zadní. Nepřehušťovat, ani nepodhušťovat. Maximálně přidat desetinu, aby tlak vydržel o pár dní déle (i nová duše rychle ztrácí tlak).

    Přidat odpověď

  • Re:PŘEDNÍ NAPRAVA-ŘIZENI

    31.03.2008 v 21:31

    MŮŽA napsal:

    A japa ja to ted změřim když tam mam plachty?a od čeho je nejlepsi odměřovat to zadni kolo?od kyvky?jinak moc diky jen upřesnit informace jsem stoho na větvi jsem jak ryba na silnici
    (neni to tak strasny jen to chci mit tak jak to ma byt)moc diky honzo

    Přidat odpověď

  • Re:PŘEDNÍ NAPRAVA-ŘIZENI

    01.04.2008 v 09:17

    Honza napsal:

    S nataženými plachtami se to dělá dost blbě. Jsou 2 možnosti: plachty sundat a změřit o jednoduše metrem, nebo vyrobit z trubky, či jeklu pomůcku ve tvaru širokéhu „U“, kterým změříš potřebné vzdálenosti vně kol. Snad se to dá z mého vyjádření pochopit. Záleží na tobě, co je míň pracné. Ještě jedna možnost by byla domluvit se v nějakém autoservisu, zda by to tam mohli udělat. Zadní kolo je nejsnazší odměřit vzhledem k vidlici, nebo rámu, případně ke kolu přiložit rovnou (100%rovnou) lať, která by měla směřovat na prostředek čumáku.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Rampa zadních světel - Oskar
Následující dotaz: Trubky kostry

Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz