Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Vyvaření kostry

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (6)

  • Vyvaření kostry

    15.10.2008 v 18:51

    radek300 napsal:

    Zrovna řeším otázku jestli na sváry na kostře použít Cočko nebo autogen.Vím že Co je jednodušší a origo je to autogenem tak nevím.

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    15.10.2008 v 21:03

    petulo napsal:

    zalezi na konkretnej situacii, zvary na streche co su vidiet by som robil autogenom (ked je dole strecha nech sa neni zaco hambit) ale zas zvary pod plachtou kludne co-ckom, co-ckovy zvar ma vacsiu pevnost a lahsie sa s co robi. Podstatne je material dobre prevarit a najlepsie nechat miesto aj na zvar – ked su trubky natesno a zvarane miesto je slabo prevarene po obruseni zostava len tenka vrstva zvaru, ktory lahko praskne, takisto by som odporucal pri nadpajani trubky zasuvat material aj do vnutra (je to istota).

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    16.10.2008 v 08:29

    radek300 napsal:

    Jsou to spodní trubky.Tak nějak jsem si to myslel.Svár který je vidět tak autogenem.Ještě budu měnit trubky na kapotě a ty budu vařit autogenem.

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    16.10.2008 v 11:41

    Honza napsal:

    Záleží na svářeči. I s CO2 lze udělat estetický svar.

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    17.10.2008 v 07:28

    HonzaBK napsal:

    Tak jsem se včera o tom bavil se svařečama co vaří odborný věci a svářecí školy a ti jednoznačně řekli že plamenem. tyto svary jsou pevnější hlavnmě trubková kostra, protože Co čkem se ohřeje menší část trubky a po vychladnutí je svar podstatně křehčí při nárazu a má větší náchylnost k praskání. takže já doporučuju plamenem.

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    18.10.2008 v 23:14

    petulo napsal:

    suhlasim, ale pokial mozem pridal by som par poznamok z praxe….. pracujem s autoklampiarom co robi auta uz vyse 20 rokov a praca mu je konickom tak vie o tom dost….. vyhoda plamenoveho zvaru je v jeho pruznosi pretoze ako je povedane kvalitne material prehreje a spoji, zvar je dalej pruzny a da sa formovat, ale tvrdost ma CO zvar vacsiu a preto moze nekvalitny zvar prasknut, da sa to ukazat na jednoduchom priklade…. skuste zavarit dierku na blatniku plamenom a CO-ckou a nasledne dierku vyvratat obycajnym vrtakom nanovo…. no do toho co-ckoveho zvaru to ide o dost tazsie:))) a toho CO-ckoveho zvaru by som sa osobne nebal pokial je kvalitny…. v kovovyrobe dnes tvori zvranie s CO 80% a vsetky zvary drzia….…takze pre aku variantu sa rozhodnes je asi jedno….zalezi skor na tvojich moznostiach a kvalite vykonanej prace…zelam vela stastia a malo starosti:)

    Přidat odpověď

  • Re:Vyvaření kostry

    18.10.2008 v 23:25

    petulo napsal:

    pre estetickejsi zvar ze dobre nahradit CO2 argonom…. argon je o nieco drahsi ale aj na tom zvare je to vidiet:)

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Olej do přednich tlumiču
Následující dotaz: zadni tlumiče 350 hydraulika

Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz