Cesta: » » » uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (6)
-
uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
04.10.2010 v 11:23
Jirkar napsal:
Čau,
prosím o radu, jak má vypadat uchycení bovdenů lanka plynu a
spojky ve předu u pedálů u 250 rv 1962.
Dík, Jukin
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
04.10.2010 v 17:17
Honza napsal:
Ahoj, já měl na dvaapůli z pásoviny cca 2,5×20 můstek ve tvaru
písmene omega (ale do hranata) na němž byly 3 záchyty bovdenů.
U 350 je totéž, ale zaoblené. Šířka můstku cca 9cm, výška nad
podlahou cca 2cm. Šrouby M6 skrz podlahu. Na ten můstek se zároveň upínají
i pedálové pružiny.
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
05.10.2010 v 11:23, příloh: 1
Jirkar napsal:
Čau Honzo, ten můstek mám už kulatý, ale kromě 3 dírek na něm
není nic jiného. Teď nemám po ruce lepší fotku než tu co přikládám,
ale zřejmě musel existovat ještě nějaký jiný způsob uchycení bovdenů.
Každopádně děkuji za tvoji odpověď.
PS: nevíte někdo jiný ?
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
05.10.2010 v 15:52
Jarda, Helča, Julča a Emča napsal:
Mrkni dozadu na kostru za sedačkou, jestli někde uprostřed dole nemáš
dvě ďoury (ze strany od motora větší přůměr díry-tam se zasune bovden,
ze strany od sedačky menčí, vychází jen lanko) To by vyřešilo zapření
bovdenů pro funkci, a dál bych to viděl že bovdeny jsou přetažený navolno
až k pedálům.
Samozřejmě to musí potvrdit nějaký dvaapůlkař:-)
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
06.10.2010 v 18:31
Beton napsal:
v předu na tom obloučku jsou jen pružiny co vracejí pedaly zpět.
jediné jakoby očko je od bowdenu zadní brzdy , lanko plynu a spojkové je na
volno zachyt lanek je v zadu v te trubce co je soucástí rámu
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
06.10.2010 v 18:58
velorexmaniak napsal:
Ahoj Juro,
buď v klidu, máš správný originální můstek pružin pro 16/250
– má tři dírky pro pružiny a dole po dvou dírách na každé straně
pro našroubování do podlahy. Dokonce tam není otvor na šroub M6 ale je to
celkem na 4 vruty do té podlahy. Tu zarážku na bowden zadního lanka
o které píše Beton tam vůbec nehledej, protože to v originálním
provedení má pouze 16/175 a 16/350. Chceš-li tvořit originál, patří tam
brzdové táhlo, které je všelijak nakroucené od pedálů až dozadu, kde má
závit M6 a jde na brzdový klíč zadního kola. Bowdeny brzd vyvinuli až pro
nové modely 16/175 a 16/350 pracovníci vývoje Velodružstva v Dolech
pánové Přibyl, Neumann a Kábrt v roce 1963. 250 má tedy
v originále kladky vpředu a táhlo dozadu. Co se týká uložení
bowdenů spojky a plynu, tak je to v trubce u sedačky jako 350 a
pod sedadlem směrem k pedálům jsou ty druhé bowdeny už volně na lanku
a vedou pod můstkem na pedály do dírek na příslušné válečky, kde jsou
zaaretovány. Víc musíš asi okouknout na nějakém stroji. Měj se, T.
Přidat odpověď
-
Re:uchycení bovdenů lanka plynu a spojky
08.10.2010 v 20:21
Jirkar napsal:
Dámy a pánové,
takže vyřešeno.
Všem velké díky za komentáře a Velorexům zdar :-)
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: aretace zadního kola u 250 Následující dotaz: Vymontovanie polosy/ oprava pierka
Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz
|
|