info k výrobnímu číslu
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (9)
-
info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 15:46
martin.grif napsal:
koupil jsem velorex 16/350 dovezený z polska, bohužel nemá štítek,
může mi někdo zjistit, podle čísla rámu nějaké info, jaký tam byl
motor, rok výroby atd? děkuji…...číslo rámu 8457
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 15:57
Beton napsal:
rok vyroby 1966 unor – duben
motor v rozmezi vyrobniho cisla 572–002775 až 572–002827
číslo motoru a měsíc musíš brát orientačně. Motor do velouchů dávali
jak jim přišel pod ruku
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:17
martin.grif napsal:
je tak super..to mám radost.asi nejde poznat, jestli jde skutečně
o vývoz vid?jinak výrobní štítek předpokládám klasický Hradec
Králové vid?jinak mám k tomu motor 572–004595 nebude to nějak na
škodu, když tam bude?ještě jednou děkuji moc
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:27
Beton napsal:
poznat to někdy jde jestli je to oficiální vyvoz hned kdyz to sjelo
z linky rovnou na vlak do polska.
mohl mít hrazdu na znacku
v zadu bocni světla měla dvouvláknové žárovky nemuselo to mít
zadní světo na blatníku
ale to jsou uz jen spekulace
cislo motoru nema vliv na samotnou funkci :-) stroje. hlavně že motor
nějakej vubec máš. jinak podle vin co na motoru mas tak patřil nějakému
stroji s výrobním číslem okolo 10000 rok 1967
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:35
Beton napsal:
jinak kontaktuj Láďu ŠUSTRA třeba ti poradi víc má virtualní garáž
Rex68. Udajně chlapci získavající data do pražského zazraku prisli
i k dokladům kde jsou udaje o vyvezených strojích třeba
i datum a číslo vlakove soupravy a misto urceni.
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:38
martin.grif napsal:
děkuji moc, mě to takhle stačí, já hlavně potřeboval rok výroby. má
to ty atypické držáky na spz,ale ty půjdpou pryč, dám to naší klasiky.
to je hezčí. musím to dát na veteránské spz.jinak motor mám,ale bohužel
chybí dynymo a křížový přepínač, takže scháním a sehnat nemůžu
:(
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:46
martin.grif napsal:
jinak to má ještě jednu zvláštnost, teda mě to přijde jako
zvláštnost, v zadu to má na levé straně pružinu na pravé naproti té
pružině je dlouhý tlumič a zaním je ještě jeden krátký tlumič klasika
velorex. toto jsem nikde neviděl, ale vypadá to jako původní
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:47
Beton napsal:
tak to jsou takove dost potřebné dily
držím palce at je sezenes.
kdyz prijde tvrde na tvrde muzes tam dát i motor typ 354 ci
360. veteránskejm dokladum to vadt nebude. nechas si zgenerálkovat kliku aby
mela na strane remenice prodlouzenej cep. k zapalování normální jako
má jawa. osadiš to zapalováním vape na 12V a startovat budes rukou a jezdit
jen dopredu. a az casem sezenes ony dily dak je tam das s origo velorexim
motorem
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 16:57
martin.grif napsal:
a nevíš jak je to s těma tlumičema? jak jsem psal výše
Přidat odpověď
-
Re:info k výrobnímu číslu
01.04.2012 v 17:12
Beton napsal:
veci co se ptas je popsano na tomto webu jen hledat, hledat a hledat (nejakej
den dovolené to hledani ovšem zabere). pruziny pro tvuj rok jsou tam dve a
tlumic jeden kompatibilni ze 120 predni napri odkaz zde http://www.velorexy.cz/…-tlumic-350/
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: jaký výrobní štítek
Následující dotaz: foto rámu
Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz