Cesta: » » » Zadní pneumatika
Zadní pneumatika
Hierarchický výpis
Seznam odpovědí (15)
-
Zadní pneumatika
23.07.2014 v 11:54
Milan-Jihlava napsal:
Chlapi kolik vám vydrží zadní pneumatika u 350 ? Já tam mám cca
1800km a nová Mitaska je už tak z půlky sjetá, máte to podobně ?
-
Re:Zadní pneumatika
23.07.2014 v 12:42
HonzaBK napsal:
-
Re:Zadní pneumatika
23.07.2014 v 13:35
Peťass napsal:
Mě běžně vydrží na pohodu 7500 km.
Teď mám extrém lehce přes 9000, ale to už je opravdu na hraně je
úplně hladná, i když plátno ještě vidět nebylo.
-
Re:Zadní pneumatika
23.07.2014 v 14:28
Milan-Jihlava napsal:
V zadu mám klasickou Mitas H06, uvažoval jsem o hrubším vzorku
protože jednou jsem najel na louku a nemohl jsem se odtaď dostat.
Každopádně do zimy mi vydrží tahle, v zimě budu asi dávat všechny
nový, musím opravit celou přední nápravu, sjíždí se mi to k jedný
straně.
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 09:59
Honza napsal:
Životnost zadní gumy ovlivňuje dost jízdní styl (také
hustění-experti, kteří tlakují 3 a více atm. brzy sjedou střed
běhounu). Při „dravé“ jízdě nepřežije 4tkm. Ale třeba na
dvaapůli, se kterou se jezdí méně dynamicky vydrží i 8tkm. Já
osobně mám dobrou zkušenost s Heidenau 3,5×16 určenou pro
sajdkáry – má plochý běhoun, pocitově líp sedí a sjíždí se
rovnoměrně.
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 10:15
Peťass napsal:
Já mám vepředu většinou kolem 2,2 atm. a v zdadu tak 3 –
3,2 atm. a střed běhounu se sice sjíždí, ale jak jsem psal výše,
měním ji po 7500 km s tím, že tam ještě je vzorek vidět,
sjíždím na takové ty malé výstupky ve středové drážce.
S dvaapůlí tam je to na pohodu přední kola neřeším vůbec a na
zadním zatím mám cca 14000 km a ještě je na výměnu není.
U všeho mám klasické Mitas H06
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 11:25
Jarda, Helča, Julča a Emča napsal:
Můžu potvrdit, na 250ce zadní dost přehušťuju víc jak 3,2 atm
mám najeto přes 7 tisíc, je sjetá středem, letos na ní dojedu a na
rok nová.
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 18:49
Brťka napsal:
Honzo, a kolik na ní dáš, máš už ozkoušeno? Taky jsem se po ní
díval, viz nějaká dřívější diskuze….
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 18:52
Brťka napsal:
jojo, zadní guma je prevít…. v dobrých letech, kdy jsem hodně
najel, fakt co sezona, to guma v háji (5–6 tis)…. drobný vliv
může mít zda ráfek je stejný jako na předku, nebo zda je širší dle TP.
Říkám si, že bysme možná víc najeli, kdyby nám Mitas urobil původní
vzorek ála zmije….. umí nekdo zalobovat? Tisíckovku gum by určitě
prodali, hned bych vzal 3 ks, líp by určitě seděla a líp by zabírala
:o))
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 20:34
Honza napsal:
Myslím, že Mitas nám raději prodá 2tisíce gum H-06, než dělat tisíc
zmijek :-) Je to podobné diskusi o olejích. Jinak ve Velorexí
příručce se píše tlak v předku 1,4 a zadek 1,9 barů.
-
Re:Zadní pneumatika
24.07.2014 v 23:06
Brťka napsal:
Honzo bral jsi tu mou zmínku o Mitasu doufám s rezervou :)
PS: já to řeším pro jistotu „hromadným nákupem“,
zmerčím slevu, koupím 3 zadní gumy a pak si hovím, že v době
výměny nemusím řešit finace :)). Akorát mi je líto toho materiálu mimo
střed gumy, který zůstává nevyužit a jde na recyklaci :)
-
Re:Zadní pneumatika
25.07.2014 v 06:30
Peťass napsal:
Honzo, ty na takto nafoukaných pneumatikách jezdíš? Já mám tu
zkušenost, že když vepředu nenám aspoň 1,6 a vzadu 2,4 atm. tak
mi hadrák plave a při 80 km/h už je to dost nepříjemné. Zvláště
u zadného kola jak je pod 2 atm. tak se vpodstatě nedá jet rychleji
než 60 km/m
-
Re:Zadní pneumatika
25.07.2014 v 10:48
Rix napsal:
Dvěpade foukám vepředu 2 atm a vzádu 3,3 atm. Krásně to pak
sedí. Zadní pneumatiku jsem včera vyměnil po 13711km. Zůstal na ní
milimetr vzorku, takže asi mohu s klidným svědomím foukat při téhle
spotřebě pneumatiky.
-
Re:Zadní pneumatika
25.07.2014 v 10:56
PavelL napsal:
Já foukám podobně jak Rix, spíš víc, než míň. Mám teda ještě
Barumky Made in Czechoslovakia, mají prý tvrdší směs. Po 4500 km
nějaký znatelný úbytek desénu zatím nepozoruju.
-
Re:Zadní pneumatika
25.07.2014 v 17:14
Honza napsal:
Peťass – jo jezdím tak, foukám podle předepsaných hodnot. Max
desetinku navíc, když jedu na více, než 3 dny. Ona totiž pneumatika
také částečně plní funkci tlumiče, když je moc tvrdá, kolo odskakuje a
rány dostává výplet, ložiska, atd. Jestli vám hadrák plave, foukáním na
3atm. neřešíte příčinu, ale důsledek. Jádro problému je nejčastěji
v okách zadní vidlice. Pásovina 6×40 je poddimenzovaná, já tam
mám 10×50 a kolo se mi do stran ani nehne.
-
Re:Zadní pneumatika
25.07.2014 v 20:08
Honza T. napsal:
Také se přidám s troškou do diskuze.
Zadní u třipade jsem nedávno vyměnil po +- 11000km tlak
většinou do 2,6 a ještě by 2tis. vydržela. Ale na 22tisících jsem
měnil poprvé přední pneu,a tak jsem vyměnil i tu zadní, Stejně jsem
najel i na předešlé, kterou jsem foukal při zatížení i na
2,9–3,2 ,na té bych ale nic navíc už nenajel.
Jinak malé upozornění: Mitas na pneu uvádí max. tlak za studena
2,76 atm. , a když jsem nedávno po jízdě ze serpentýn něco
kontroloval a náhodou sáhl na zadní pneu, byl jsem překvapen teplotou
pláště. Tak možná to přefukování stojí za zamyšlení.
Předchozí dotaz: Napnutí řetězu u 250 Následující dotaz: Vymezení kola
Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz
|
|