Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Barva - nátěr nebo prášková

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (4)

  • Barva - nátěr nebo prášková

    28.04.2021 v 11:02

    VercaDolez napsal:

    Zdravím, potřebovali bychom poradit. Pořídili jsme si Velorexa a teď zápasíme s barvou. Našli jsme si, že nejblíž původní barvě je RAL 8011, jenže teď nevíme, co je lepší a co víc vydrží, jestli máme rám natírat a nebo nechat práškovou barvou. Nevíme jak to bude za pár let vypadat (otlučený od kamenů apod.) Budu moc ráda za rady. Díky

    Přidat odpověď

  • Re:Barva - nátěr nebo prášková

    28.04.2021 v 18:17

    Beton napsal:

    Prášková barva pokud ji udělají dobře je bez problému. V podstatě obálek rám plastem. Mám ji na jedné 175 a na jedné 350 i na kolech. Samozřejmě i barva štětkou nebo válečkem má své výhody. Nehledě na to že se tu najde mnoho zastánců klasického nátěru kteří striktně odmítají cokoliv nového a jinak než bylo vyráběno v Solnici. Pak jen záleží na tobě jestli zvolíš práškovou barvou a přijdeš do skupiny odsouzení hodných jak jsi zmenšil velorex. Nebo půjdeš volbou štětky. Já jsem na rámu pokrytým práškovou barvou neměl za 17 roků problém. Nikdy se nic neodlupuje ani nepraská.

    Přidat odpověď

  • Re:Barva - nátěr nebo prášková

    28.04.2021 v 18:18

    Beton napsal:

    Oprava. „Zmenšil“=zmršil

    Přidat odpověď

  • Re:Barva - nátěr nebo prášková

    29.04.2021 v 07:29

    VercaDolez napsal:

    Děkuji za info! uvidíme tedy pro co se nakonec rozhodneme a ještě bych se chtěla zeptat, jaká barva v originálu je na motoru a jaké číslo je kladivková barva.

    Přidat odpověď

  • Re:Barva - nátěr nebo prášková

    13.05.2021 v 16:48

    Honza napsal:

    Doplnil bych, že u klasické mokré barvy bude snadnější opravit škrábance a otlučená místa. Pod komaxit bych doporučil dát antikorozní zinkový podklad, jinak by se mohlo stát, že pod naoko pěknou barvou to bude kvést. Moje vlastní zkušenost je, že pod mokrý nátěr je zvlášť důležité rám dobře opískovat, skutečně pískem, ten totiž povrch zdrsní a zákaldovka se pak má za co udržet, než když je povrch hladký. Mám opískováno a natřeno syntetikou 11let a nátěr stále všude drží.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Kola Velorex 350/16
Následující dotaz: Výztuha zadní vidlice

Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz