Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Přestavba z 250 na 350

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (4)

  • Přestavba z 250 na 350

    17.10.2011 v 18:35

    Ondra260 napsal:

    Mohl by někdo prosím poradit co vše musím upravit pokud budu můj velorex 250 předělávat na 350? děkuji za odpověď

    Přidat odpověď

  • Re:Přestavba z 250 na 350

    17.10.2011 v 19:11

    Beton napsal:

    Cest

    Pokud chces přestavět 250 na 350 není to nerealne ani nijak slozité.
    Otazka je co chces pouzit za motor Z toho se musí vychazet. Pak co mas za ram jestli s oteviracim kosem nad ramem. také ne kazda 250 mela dva vyfuky. Tuším od roku 1961 jsou uz standartne dvouvyfukové.
    A proc vůbec 350?

    Dvepade ma mnoho výhod a dobře udelana jezdi kolikrát lip a spolehlivěji to bezesporu jak některé 350. osobně bych nemršil nejakou 250.
    Provoz a díly motoru 250 jsou mnohem levnejsí

    Přidat odpověď

  • Re:Přestavba z 250 na 350

    18.10.2011 v 14:43

    Ondra260 napsal:

    Odklápěcí koš mám a 2 výfuky také. a motor tam budu dávat 350 mechanika. tak co vše bych měl upravit?

    Přidat odpověď

  • Re:Přestavba z 250 na 350

    18.10.2011 v 17:23

    Honza napsal:

    Ondro, tohle asi nechceš slyšet, ale zkus tu přestavbu ještě přehodnotit. Zvlášť, pokud je Tvoje 250ka bez zásahů do původního stavu. 350 je proti dvaapůli tuctovka, ničit zachovalý rám 250 s patinou by byla fakt škoda, to raději poptej v inzerci, zda by to s Tebou někdo nevyměnil.

    Jinak v případě montáže 350 motoru bys musel předělat držáky výfuků, nebo vyrobit úplně jiná kolena, abys využil stávající držáky. Budeš muset přidat plech na relé a křížák, je možné, že pravému výfuku bude překážet šikmá výztuha příčky pod motorem.

    Přidat odpověď

  • Re:Přestavba z 250 na 350

    24.10.2011 v 22:58

    rekonstruktér napsal:

    Vidíš Ondro,já sem si nedávno dovezl rám z velorexu z Polska,podle všeho je to 16/350 mechanika a rád bych velorexe postavil na 250–353 motor a to hlavně z důvodu jednoduchosti a zatím cenové přijatelnosti kývačkových motorů.Kromě rámu s nápravami a řízením,blatníky a nádrží zatím nemám nic a když se podívám na ceny 350tkových motorů tak je mě z toho blbě a to nemluvím o tom že bych některým prodejcům musel kromě zaplacení značné sumy ještě asi vlézt i do pr.abych motor vůbec zjískal.Buď rád že máš dvěpade.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: mensi volant
Následující dotaz: teploměr ve velorexu

Zpět do kategorie Přestavby, úpravy