Úprava vašej štvorkolky mi príde značne podobná z tou mojou. Nemáte náhodou v TP o nej záznam? Lebo ja mám v preukaze záznam o úprave vo velorexe,ale neviem, čoho sa týkal. Či výzoru,alebo niečoho úplne iného
Tož pěkné ogaři!
Vidím, že jste se patrně lehce nechali inspirovat našimi čtyřmi alpskými cestami a pěkně jste si to užili. Stelvio se ale musí jezdit nahoru tak, jak jste ho vy jeli dolů, protože z té strany, co jste ho vyjeli vy, to zvládne každý vydýchaný 16/175 Jaké rozdíly jste zjistili mezi hydraulikou a mechanikou? Schválně, jestli ty samé co my?
Čau Tome,
dík za pochvalu. Samozřejmě že Vaše články z expedic jsou čtenářské lahůdky a nějaká ta inspirace tam určitě byla. Hlavně cesta tam. Cesta zpátky byla spíš o náhodě a neměli jsme pevný itinerář. Na Stelviu jsme nebyli naposledy a určitě si jej někdy vyjedeme i opačným směrem. Jeli jsme bez mapy, tudíž že jsme na Stelviu jsme zjistili až nahoře. Výjezd ze Santa Marie na Umbrail pass asi nebude 16/175 záležitost, hlavně ve spodní části . Rozdíly byly klasicky v řazení 1 a 2. Kde mě mechanika nebrala 2-ku a musel jsem jet na 1 (na Grossglockner z 70%), tam si to hydraulika frčela v pohodě za 2. Na 1-čkách v prudkých výjezdech jsem byl ale s mechanikou rychlejší než hydraulika. Hraje tam ale roli více faktorů (já mechaniku lépe chladil a byl jsem lehčí).
Zdraví
Jiří Kovář
Nazdar Juro,
tak to je dobrý bez mapy Vidím, že až pojedeme někdy kolem, bude třeba navštívit Umbrail pass...(Ta 16/175 patřila Stelviu z té strany, co jste jeli vy)... Tak to je přesné s těmi převodovkami. Grossglockner jsme jeli samými mechanikami a tu jedničku si pamatuju dobře. Hodinu furt jedna, sem tam ulevit dvě a zas jedna... Zase hydraulika, když má správný sklon, říkáme tomu "hydraulickej kopec" a chytí se dvojka, nechá mechaniku za sebou
Už jsou ty Alpy ale moc profláknutý, musíme hledat naše cíle jinde...